خبرهای داغ:
قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از وقوع یک مورد آتش سوزی و انفجار در مغازه لوازم جشن تولد در قزوین و کشته و مصدوم شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۰۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قدیر موسی خانی دقائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین اظهار داشت: این آتش سوزی در خیابان مولوی در ساعت 12:56دقیقه ظهر امروز به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱،۳،۶و۷ در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که به دلیل وجود وسایل قابل اشتعال و تجهیزات و لوازم تولد و ظروف یکبار مصرف، آتش در حال سرایت به سایر مغازه ها بود که با سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حریق جلوگیری شد.

این مقام مسئول در خصوص علت حادثه بیان داشت: دو نفر که در بالکن این مغازه در حال نصب دوربین مداربسته بودند به دلایل نامعلوم و احتمالا اتصال برق مغازه دچار حریق شد و به دلیل سرایت به مواد منفجره قابل استفاده در جشن های تولد انفجارهای پی در پی صورت گرفت که در اثر این انفجار نصاب دوربین از بالکن مغازه سقوط و در دم جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین در این حادثه دستیار نصاب دوربین به شدت دچار مصدومیت شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

موسی خانی یادآور شد: علت اصلی آتش سوزی و میزان دقیق خسارت در دست بررسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها