سال گذشته ۳۳۵ طرح اشتغالزا در استان کهگیلویه وبویراحمدتوسط بنیاد برکت اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۱۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
فرماندار شهرستان باشت در جلسه کمیته اشتغال اجرای ۳۳۵ طرح اشتغالزا در استانتوسعه شهرستان باشت گفت: بنیاد برکت در زمینه‌های مختلفی تاکنون خدمات خوبی به این شهرستان ارائه داده است که می‌توان درحوزه‌های مختلف به ساخت مدارس، حوزه بهداشت، تامین آب شرب روستایی وسایر زیرساخت‌ها اشاره کرد.
سید مسعود حسینی افزود: از دوسال پیش تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال در زمینه تسهیلات روستایی و عشایر در شهرستان باشت جذب شده است.
فرماندار باشت گفت: شعار دولت این است که بتوانیم درسطح روستا‌ها اشتغال زایی کنیم تا از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری شود.
وی افزود:ازسال ۹۷ این برنامه در شهرستان اجرایی شد و توانستیم بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از این تسهیلات را درسطح استان جذب کنیم.
حسینی گفت: بالغ بر ۸ میلیارد تومان تسهیلات نیز در سال جاری جذب خواهد شد.
مجری طرح‌های اشتغال زای بنیاد برکت استان هم گفت: بنیاد برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است و درسال جاری در نظر دارد ۱۰۰۰ طرح اشتغالزایی با بیش از ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات در سه شهرستان باشت ۲۵۰ طرح، دهدشت ۵۰۰ طرح و ۲۵۰ طرح هم در لوداب بویراحمد اجرا کند.
سیدعلی سجادی افزود: سال گذشته ۳۳۵ طرح اشتغالزا دراستان کهگیلویه و بویراحمد اجرا و امسال نیز ۲۵۰ طرح در بخش چارروسا و ۷۵۰ طرح دیگر برای سایر بخش‌ها وشهرستان‌های دیگر با یک دوره تنفسی ۵ ساله تصویب شد.
ارسال نظرات