رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میانه در جمع پاسداران:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میانه حفظ قدرت را عامل عقب نشینی دشمن دانست و گفت: ادامه روند قدرت افزایی کشور فقط در سایه مقاومت فعال، تهاجمی و مقابله به مثل، امکان پذیر است نه تدافعی.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۴۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید رضایی در جمع پاسداران میانه، با اشاره به روند رو به افول قدرت و توان دشمن در سطح جهان، اظهار داشت: اکنون کشور ما با مقاومت فعال و با تکیه بر پشتوانه فرهنگی و معنوی دفاع مقدس و ولایت فقیه، روند تزایدی قدرتش استمرار دارد و حفظ این روند تنها راهکار موثر برای حفظ استقلال، حیثیت و شرف ملی در برابر راهبردهای تخریبی دشمن است.

وی با اشاره به قضیه توقیف کشتی ایران توسط انگلیس و اقدام به موقع و متقابل سپاه، گفت: هدف دشمن ایجاد تنش در منطقه است تا با بالا بردن سطح اصطکاک در منطقه و ناامن کردن آن، شَبَه جنگ را در اذهان جوانان و مسئولین ما القا کرده و با ایجاد شکاف، دو دستگی و اختلاف در کشور، به اهداف خود نزدیکتر شوند و از طرف دیگر با فریب اذهان عمومی جهان، ایران را به عنوان کشوری خطرناک به دنیا معرفی کنند.

   حجت الاسلام رضایی همچنین با اشاره به سوابق سوء کشور فرانسه در ایجاد ناامنی در منطقه و بهره برداری سیاسی و اقتصادی از آن، افزود: پرونده فرانسه سیاهتر از آمریکا و انگلیس است. دولتمردان فرانسوی در جنگ 8 ساله عراق و ایران، بیشترین تسلیحات را به صدام فروخته اند، از حامیان اصلی داعش علیه سوریه بوده اند، عربستان را در جنگ با یمن به شدت پشتیبانی کرده اند، از انواع گروهک های منافقین و تروریستی علیه انقلاب اسلامی ایران حمایت کرده اند و در حمایت از گروه های تروریستی جهان، ذره ای کوتاهی نکرده اند.

   وی اضافه کرد: در برابر اینهمه توطئه های دشمنان تنها چیزی که می تواند ما را مصون نگه دارد عبرت گیری از رخدادهای منطقه و کشور در قرن اخیر، افزایش قدرت بازدارندگی کشور، حفظ وحدت بین آحاد جامعه و مسئولان و حفظ حرکت پیش رونده با محوریت قرار دادن ولایت فقیه است.

ارسال نظرات