استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:در این هفته 253طرح عمرانی در استان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۳۱ طرح هم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۴۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
استاندار این استان در دیدار با نماینده، ولی فقیه با بیان اینکه در گوشه و کنار استان طرح‌های نیمه تمام و مهمی از جمله محور پاتاوه- دهدشت وجود دارد ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات جدید برای تکمیل این طرح‌ها تلاش شود.
کلانتری اضافه کرد: در حال حاضر قریب به دو هزار و ۲۵۰ طرح از سنوات گذشته تاکنون در دست اجرا و اقدام است.
استاندار افزود: ۳۷ طرح اقتصادی در شرف اتمام است که ۳۱ طرح به زودی بهره برداری می‌شوند.
کلانتری گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از سه هزار و ۶۰ فرصت شغلی ایجاد یا احیاء می‌شود.
در این دیدار نماینده، ولی فقیه در استانهم با نکوداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، مدیریت بر مبنای عقلانیت را گره گشا دانست و گفت: انقلاب اسلامی با تمسک به فرامین الهی برای مدیریت عقل بر مدیریت کور و طاغوت شکل گرفت و مدیران باید با توانسنجی خود به سرعت بخشیدن به توسعه ظرفیت‌های موجود اقدام کنند.
آیت الله ملک حسینی زمزمه فساد سیستمی در نظام را بی انصافی دانست و افزود: عوامل فاسد در سیستم وجود دارد، اما نباید آن را به شبکه مدیریتی کشور تعمیم داد.
وی رابطه‌ی بین عمل و نتیجه را مهم دانست و افزود: عمل باید بر مبنای تعهد و منجر به نتیجه دلخواه باشد.
آیت الله ملک حسینی تناسب بین جرم و جریمه را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: نباید به جای مبارزه با فساد صرفا با فاسد مبارزه کرد و اغماض در نوع مبارزه را مصداق فساد دانست.
وی گوهر مبارزه با فساد را عدالت دانست و اضافه کرد: در مبارزه با فساد باید به حقیقت فطری آن توجه کرد.
آیت الله ملک حسینی در بخش دیگری از سخنانش به شیوه‌های استخدامی در دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: مبنای خویشاوندی برای جذب نیرو پسندیده نیست.
ارسال نظرات