مسول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

ضرورت تربیت نیروهای تراز انقلاب

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در افتتاحیه دوره تشکیلاتی خط امام(ره)، تربیت نیروهای تراز انقلاب را از ضروریات گام دوم انقلاب برشمرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۵۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره تشکیلاتی خط امام (ره) با تلاش و همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

مرتضی کریمی، مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان در افتتاحیه این دوره  ضمن عرض خیر مقدم  و خوش آمد گویی حضور شرکت کنندگان در این برنامه گفت: امروز حفظ نظام و انقلاب از اساسی ترین کارهای پیش روی ماست و دوره تشکیلاتی خط امام (ره) با هدف آموزش و تربیت  جوان مومن انقلابی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب می باشد.

وی افزود: در این برهه حساس انقلاب اسلامی، تربیت و آموزش نیروهای تراز انقلاب از ضروریات بسیج در گام دوم انقلاب است، زیرا پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب مستلزم نیروی جوان انقلابی است، که این نیرو در قالب بسیج با تشکیلات آشنا شده  و با آموزش و تربیت انقلابی مهیای اجرای گام دوم می گردد.

گفتنی است: در این دوره تعداد 200نفر از دانشجویان بسیجی و نخبه از سراسر دانشگاه های استان  بمدت یک هفته بصورت شبانه روزی حضور دارند و تعداد 15 نفر از اساتید برجسته استانی و غیر استانی نیز بمدت 60 ساعت آموزشی دروس این دوره را تدریس می نمایند.

همچنین 20 نفر از دانشجویان فارغ التحصیل بعنوان خادم افتخاری امورات دانشجویان را در این هفته پیگیری می نمایند و برنامه های فرهنگی و مذهبی و سیاسی نیز در کنار دروس در ساعات مختلف برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات