مسئول قرارگاه جهادی دانشجویی مرصاد:

مسئولان دولتی روی ظرفیت دانشجوهای جهادی حساب باز کنند

مسئول قرارگاه دانشجویی جهادی مرصاد در حاشیه برگزاری اردوی جهادی در بخش سعدآباد دشتستان گفت: از مسئولان دولتی خواهشمندیم در این شرایط که دیگر امیدی به برجام توخالی هم ندارند روی ظرفیت دانشجوهای جهادی در جهت رفع مشکلات کشور حساب بازکنند.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۷۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، قرارگاه دانشجویی فرهنگی جهادی مرصاد در قالب گروهی با بیش از ۷۰ دانشجو در چهار روستای بخش سعدآباد شهرستان دشتستان، اردوی جهادی برگزارکرد.

محمد حکیمی مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی مرصاد در گفتگو با دانشجونیوز گفت: قرارگاه در سال ۹۵ توسط جمعی از دانشجويان فارغ التحصيل دشتستانی زير نظر بسيج دانشجويی شروع به فعالیت کرد و تاكنون بیش از سی اردوی جهادی درسطح استان بوشهر برگزارکرده است.

محمد حکیمی افزود: در تابستان امسال با توجه به کارشناسی منطقه بخش سعدآباد، روستاهای سربست، آل یوسفی، برمک و زیرراه به عنوان مقصد اردوی جهادی گروه مرصاد انتخاب شدند.

مسئول قرارگاه دانشجویی مرصاد اظهار داشت: هدف ما از برگزاری اردوی جهادی، كمک به دولت در رفع محرومیت های روستاها درزمینه های مختلف ازجمله فرهنگی، آموزشی وعمرانی است.

حکیمی بیان کرد: ما به مردم روستای چهل نفره زيرراه گفتیم که شما مردم، ولی نعمتان جمهوری اسلامی هستید و بدانید هنوز هستند کسانی‌که بدون هیچ چشم داشتی به فکررفع مشکلات شما باشند.

وی ادامه داد: در این اردو از دانشجويان نخبه ای که در دانشگاه های علوم پزشکی و فرهنگیان محصل هستند و همچنین طلاب جوان و با دانش استفاده کردیم.

محمد حکیمی اذعان داشت: خوشبختانه مردم روستاها از نیروهای ما و فعالیت هایمان رضایت کامل دارند و از کم بودن زمان اردو ابراز ناراحتی می‌کردند.

مسئول قرارگاه دانشجویی مرصاد در پایان ابراز داشت: از مسئولان دولتی خواهشمندیم در این شرایط که دیگر امیدی به برجام توخالی هم ندارند روی ظرفیت دانشجوهای اروهای جهادی در جهت رفع مشکلات کشور حساب بازکنند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات