مسئول نمایندگی سپاه میانه در سرکشی از اردهای هجرت:

اردوهای هجرت، تبلور زیبایی های کار گروهی است

مسئول نمایندگی سپاه میانه در سرکشی از اردهای هجرت دانش آموزی با تاکید بر نقش کار گروهی در رشد و پیشرفت جامعه و ایجاد وحدت و یکدلی، گفت: اردوهای هجرت تبلور زیبایی های کار گروهی است.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۸۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

به گزارش سرویس راهیان نور  خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد هدف اصلی از اجرای اردوهای هجرت را عملیاتی کردن اوامر رهبری عنوان کرد و افزود: بهینه سازی اوقات فراغت جوانان، حرفه آموزی و افزایش خودکفایی و توان فنی، ایجاد وحدت و همدلی، افزایش دقت و سرعت کار، بستر سازی رشد استعدادهای نهفته و ایجاد نشاط و تعالی در جوانان، مهمترین برنامه ها و اهداف اردوهای هجرت است.
وی فعالیت گروهی را آموزه و سفارشی از سفارشات اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: سستی، بی حالی و خستگی، نتیجه کار انفرادی است اما ابتکارات و تراوشات ذهنی با کار گروهی رشد می کند، نشاط، شادابی و روحیه کاری تقویت می شود، هم آموزی و هم افزایی شکل می گیرد و نهایتا با کار گروهی، روند کار تسریع شده و زیبای یها خلق می شود.
حجت الاسلام امیرنژاد شرکت در اردوهای هجرت را خدمت به انقلاب، اسلام و ولایت و عمل به وصایای شهدا دانست و اضافه کرد: خودکفایی، استقلال، امیده آینده و نهایتا نه گفتن به بیگانگان، ثمره این اردوهاست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه از روند اجرای اردوهای هجرت دانش آموزی حوزه شهید فهمیده، سرکشی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار