خبرهای داغ:
امام جمعه مرند به مسئولان توصیه کرد صبور بوده و در برابر انتقاد خبرنگاران و یا روحانیون، کاسه صبرشان لبریز نشود.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۹۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام علی نعمت زاده، امروز در جلسه شورای اداری  مرند افزود: روحانیت، خبرنگاران و دولتمردان می توانند با تشکیل حلقه اتحاد، کارها را به پیش ببرند، هر چند در کار اجرایی ممکن است غفلت هایی صورت بگیرد که همگی نیاز به تذکر داریم و مسئولان باید آماده شنیدن انتقاد باشند.

وی تعامل و روابط صحیح را بهترین روش حمایت از مسئولان دانست و تاکید کرد: سیاست ما نیز این است که از دولتمردان و مسئولان حمایت انتقادی داشته باشیم و در جایی که لازم است تذکر داده شود تا دشمن نیز بهره برداری نکند.

حجت الاسلام نعمت زاده گفت: مسئولان نیز باید صبور باشند و در برابر انتقاد خبرنگاران و یا روحانیون، کاسه صبرشان لبریز نشود، همه باید به قانون پافشاری کرده و با حفظ اعتماد مردم، ادامه وفاداری، وحدت و بستر خدمت را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه عرصه امروز جنگ اراده هاست، تاکید کرد: غرب و دنیای استکبار می خواهد اراده خود را به ما تحمیل کند، حرکت های قابل تحسینی نیز در مهار تورم صورت گرفت هر چند پیش از این نیز می شد آن را کاهش داد.

امام جمعه مرند بر ضرورت توجه به تولید داخل تاکید و تصریح کرد: نظام بانکی زمینه ساز بسیاری از مفاسد بود که اصلاحیه هایی صورت گرفت، در زمینه خصوصی سازی هم انحراف هایی داشتیم.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود: باید از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم، گاهی تولیدکننده باید 70 خوان را سپری کند.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت فرهنگی کشور، سکوت همراه با رضایت مسئولان را موحب دامن زدن به برخی ولنگاری های فرهنگی دانست.

امام جمعه مرند در بخش دیگری با بیان اینکه فضای قابل قبولی در شهرستان ایجاد شده است، تاکید کرد: در فضای مثبت می توان کارها را پیش برد و مسئولان مدال امین مردم را به گردن دارند و باید از حداکثر توان خود برای حل مشکلات بهره ببرند.

اعضای شورای اداری شهرستان مرند پس از اتمام این جلسه، با حضور در گلزار شهدای مرند، با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و مزار ایشان را عطرافشانی و گلباران کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها