خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

هر مشکلی داریم از بی‌توجهی به ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مطمئن باشید هیچ کاری از دشمن ساخته نیست و اگر بود انجام می‌داد، گفت: هر مشکلی ما داریم از بی‌توجهی به ولایت است.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۰۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

هر مشکلی داریم از بی‌توجهی به ولایت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در دومین یادواره 35 شهید سادات شهرستان ملایر با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع هیئت دولت اظهار داشت: ما و شما خانواده شهدا باید سخنان مقام معظم رهبری را یک دستورالعمل بدانیم و به آن عمل کنیم اگر به این نکته دقت کنیم کارها درست می‌شود.

وی افزود: از ابتدای اسلام همین گونه بوده اگر به ولایت توجه کنیم این مشکلات امروزی وجود نداشت اگر می‌بینیم گروه‌های خطرناک، تفرقه، جدایی، برادرکشی و انحراف امروز به وجود آمده نتیجه بی‌توجهی به غدیر، ولایت و امامت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امروز اگر به سخنان و دستورات رهبری توجه شود مشکل نخواهیم داشت، گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش برای رفع مشکلات مردم است که چندین سال شعارهای سال هم به همین عنوان بوده و اجرای عدالت و مبارزه با فساد مدنظر ایشان است و همه ما مکلف هستیم با فساد مبارزه کنیم.

وی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های نظارتی در ادارات و سازمان‌ها کار خود را انجام بدهند این مشکلات به وجود نمی‌آید.

شیرزادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: هرگز از دشمن نترسید چهل سال با دست خالی با دشمن مقابله کردیم، چهل سال اول هیچ غلطی نکرده از این به بعد هم ما موفق و پیروز هستیم بنابراین در تصمیم‌گیری‌ها و پیگیری‌ها قاطعانه برخورد کنید و موضع‌گیری از روی ترس نکنید که دشمن جسور شود.

وی با بیان اینکه مطمئن باشید هیچ کاری از دشمن ساخته نیست و اگر بود انجام می‌داد، افزود: هر مشکلی ما داریم از بی‌توجهی به ولایت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به روز مسجد گفت: 50 سال پیش صهیونیست‌ها مسجد الاقصی را به آتش زدند که به‌عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

وی ادامه داد: پیام شهدا برای ما چند چیز است، توجه به نماز اول وقت و جماعت، مسئله حجاب و ولایت که مهمترین آن است و تسلیم امر ولایت بودن که همه را در مساجد یاد گرفته‌اند.

شیرزادی اظهار داشت: مسجد شهیدپرور است چراکه مسجد سنگر است بنابراین با مساجد رابطه خود را قطع نکنیم.

وی ادامه داد: اگر امروز پیشرفته‌ترین پهباد دشمن را می‌توانیم زمین‌گیر کنیم نتیجه این است که راه شهدا را رفته‌اند و این روحیه اگر در تمام مردم و مسئولان وجود داشته باشد ما مشکلی نخواهیم داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: اگر به اهداف شهدا و راه شهدا و ولایت توجه شود مشکلات برطرف می‌شود؛ کسانی که امروز کار اقتصادی می‌کنند مانند رزمنده دفاع مقدس است مردم و دولت باید حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات