خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ۳۴ پروژه برق رسانی در شهرستان ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۱۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

اکبر حسن بکلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، پروژه های برق رسانی در ارومیه شامل تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، احداث شبکه روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ، احداث شبکه فشار ضعیف با استفاده از کابل خودنگهدار، رینک پست زمینی، جابجایی پست زمینی، توسعه فیدر، نصب پست هوایی، تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار، افزایش قدرت پست هوایی و احداث خط فشار متوسط می باشد که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ۲ هزار و 812 روستای برق‌دار وظیفه خدمات رسانی به  مشترکان را در ۲۱ مدیریت بر عهده دارد و هشتمین شرکت توزیع بزرگ کشور می‌باشد.

وی افزود: تعداد مشترکین برق استان 1 میلیون و 257 هزار و 509 مشترک است که از این تعداد 933 هزار و 565 مشترک شهری و بقیه روستایی هستند.

 حسن بکلو تصریح کرد: ضریب نفوذ برق‌رسانی در سطح شهرهای استان۱۰۰ درصد و در روستاهای استان ۹۹.۹۸ درصد است که در راستای انجام وظیفه برق رسانی، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، تعداد ۹ روستا در شهرهای چالدران، خوی، بوکان و تکاب از نعمت برق بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات