ایجاد اشتغال‌‌ زایی برای ۴۸ نفر با افتتاح پروژه های هفته دولت در شاهرود

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به افتتاح ۱۷۲ پروژه در هفته دولت اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها ۴۸ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۲۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد خرم در نخستین روز هفته دولت در دفتر امام‌جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه طی این هفته ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این رقم در مقایسه با سطح استان که ۳۴۲ میلیارد تومان است که نشان می‌دهد شاهرود بیشترین سهم را در تعداد و ارزش ریالی پروژه‌های افتتاحی هفته دولت داشته است.
وی ضمن بیان اینکه ۱۷۲ پروژه شاهرود طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از این میزان ۱۵۴ پروژه عمرانی و ۱۸ طرح اقتصادی را شامل می‌شود که این تعداد پروژه اقتصادی برای ۴۸ نفر اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت.
سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه ۵۶ پروژه در این شهر افتتاح می‌شود، افزود: در بخش بسطام ۴۶ طرح، بخش مرکزی ۳۴ پروژه، بخش بیارجمند ۲۶ طرح و در سطح شهر نیز ۱۰ پروژه برای هفته دولت پیش‌بینی‌شده است که ۳۱ طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
خرم بابیان اینکه تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شاهرود برای سال گذشته رقمی حدود دو هزار و ۲۷ نفر اشتغال بود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی دو هزار و ۴۷۰ اشتغال را محقق کردند که این آمار نشان می‌دهد بالاتر از سهمیه موردنظر اشتغال در شاهرود ایجادشده است.
وی بابیان اینکه ۴۱۷ فقره تسهیلات مشاغل خانگی طی سال ۹۷ در شاهرود پرداخت‌شده است، تصریح کرد: در حوزه اشتغال پایدار روستایی نیز از محل صندوق توسعه ملی این شهرستان رتبه نخست استان را دارد که این آمار حاکی از جذب تمام و کمال این تسهیلات است.
ایجاد اشتغال‌‌ زایی برای ۴۸ نفر با افتتاح پروژه های هفته دولت در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار