در نخستین روز از هفته دولت، مسئولین دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود با حضور در گلزار شهدا و منزل شهدا بر تداوم راه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در نخستین روز از هفته دولت، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود و مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود ، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان و نیروی انتظامی شاهرود با حضور در گلزار شهدای این شهر یاد شهیدان را گرامی داشتند.
در این مراسم مسئولین با تجدید بیعت با شهیدان انقلاب اسلامی به‌خصوص شهدای دولت و همچنین حضور در گلزار شهدای گمنام بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.
همچنین سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی وانتظامی شاهرود باخانواده معظم شهید محمدرضامزجی دیدار و‌ گفتگو کردند.
در این دیدار مسئولین بر حرکت در مسیر شهدا تاکید و بر تداوم فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در این دیدار پدر شهید مزجی با بیان خاطراتی از شهید بر تداوم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بویژه مسئولین نظام تصریح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها