حجت الاسلام سید احمد خاتمی د رمهریز:

مجلس شهدا هدفمند است/عناصر اصلی راه شهیدان ولایتمداری است

در مراسمی یاد وخاطره شهید کعبه، سرداران و شهدای مهریز گزامی داشته شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۰۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز به نقل از صداوسیما مرکز یزد، احمدعلی زارع زاده عضو کمیته برگزاری یادواره گفت:برگزاری یادواره‌ها زمینه‌ای برای جوانان فراهم می‌کند که حرکت فرهنگی و الهی را آغاز کنند و موتور محرکی است که بتوان گام دوم انقلاب را با سرعت و شتاب بهتر به سرمنزل مقصود رساند.
حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در این مراسم مهمترین درس شهدا را ولایتمداری دانست و گفت: مجلس شهدا هدفمند است یعنی همه مردم آمده اند تا با راه شهیدان بیعتی مجدد کنند و از جمله عناصر اصلی راه شهیدان ولایتمداری است.
امام جمعه مهریز هم در این مراسم با اشاره به اینکه اگر امروز امنیت، اقتدار و عزت در جهان داریم از عظمت خون شهدای گران‌قدر ایران اسلامی است و باید راه و مسیر خودمان را با شهدا هماهنگ کنیم.
محی الدینی افزود: مهمترین راه برون رفت از مشکلات و کلید و رمز پیروزی ما وحدت است و همه باید متحد برای ارزش و آرمان‌های نظام تلاش کنند.
مردم مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند و حجت الاسلام محمد حسین برهان به عنوان نخستین شهید کعبه شهرستان در سال ۱۳۶۶ در راهپیمایی برائت از مشرکان در مکه به شهادت رسید.
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، حماسی و مذهبی از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم اعلام شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات