معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تخلف بوده، گفت: در همین راستا با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود ثمینی امشب در نشست با خبرنگاران لرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت اظهار کرد: مقدمات برگزاری انتخابات سالم در استان تمهید شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بی‌طرفانه بودن فرمانداران، بخش‌داران و مدیران مرتبط با برگزاری انتخابات اصل و اساس بوده و هرگونه جهت‌گیری در این خصوص تخلف بوده و با متخلف برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه از تمامی افکارها برای برگزاری انتخاباتی بانشاط و سالم استقبال می‌کنیم، گفت: از اصحاب رسانه استان نیز درخواست می‌شود مدیران اجرایی را در جهت توسعه استان یاری دهند.

 

ثمینی با تاکید بر اینکه انتخابات پیش‌روی استان در کمال امنیت، صحت و آرامش برگزار خواهد شد، در خصوص تبلیغات زودهنگام کاندیدها نیز بیان داشت: تبلیغات خارج از موعد مقرر تخلف بوده و چنانچه کسی به تبلیغات آشکار دامن بزند، ضمن برخورد با شخص خاطی، در آینده نیز در مسائل صلاحیت وی به طور قانونی ایراد پیدا می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات