معاون اردوی راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: لزوم برگزاری توسعه اردوهای راهیان نور دریایی نسبت به گذشته دو چندان شده است.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۹۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار مجید باقرزاده با بیان اینکه اردوهای راهیان نور به چند شکل علمی، زیارتی و تفریحی برگزار می‌شود اظهار داشت: اردوهای راهیان نور، یکی از برنامه‌های تأثیرگذار در بسیج و در بین جوانان است و براساس همین موضوع تلاش می کنیم سایر برنامه‌ها را در این قالب با اثرگذاری بیشتری انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه دوره اردوها از آبان ٩٧ آغاز و تا ١٢ فروردین سال 99 ادامه خواهد داشت، گفت: در طول سال با اجرای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجوبی، عمومی و اعزام آنها به حوزه مناطق جنوب و یادمان‌هایی که در استان خوزستان هست، سعی در افزایش اطلاعات معنوی و بصیری حاضران داریم.

 

معاون اردوی راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در خصوص اردوهای زیارتی نیز افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سفرهای زیارتی به مشهد مقدس، قم و شیراز خواهیم داشت و سعی بر این است که اردویی با نشاط و تأثیرگذار از لحاظ کیفی، کمی، و ایمنی داشته باشیم و همچنین از ظرفیت‌های اماکن، ناوگان و ترابری درنظر گرفته شده حداکثر استفاده را داشته باشیم.

باقرزاده در رابطه با اردوهای راهیان نور دریایی که خاص استان هرمزگان و بوشهر است توضیحاتی ارائه و در این راستا اضافه کرد: این اردوها در حوزه خلیج فارس با هدف معرفی رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در حوزه دریا و موضوعاتی که رزمندگان ما در دریا با آن مواجه بوده و هستند برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: گنج‌هایی در راهیان نور وجود دارد که به تعبیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب راهیان نور گنجی است که سالیان سال می‌توانیم به عنوان معدن از آن استخراج کنیم.

این مسئول در پایان در خصوص اردوهای راهیان نور دریایی افزود: در این راستا به واسطه رزمندگان در جبهه دریا و خلیج فارس اطلاعاتی را کسب می‌کنیم و حاضران در اردوها را  با راه و روش زندگی شهدای گرانقدری مثل شهید اسدالله رئیسی، اسحق دارا و مهدوی که در این جبهه حضور برجسته داشتند و با جهاد در راه خدا جان خود را تقدیم این نظام و امنیت مردم کردند آشنا می‌شویم.

ارسال نظرات