سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان بازدید و در جریان روند ساخت این گنبد قرار گرفت کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۲۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان بازدید و در جریان روند ساخت این گنبد قرار گرفت کرد.

حجت‌الاسلام علی عربپور در حاشیه این  اظهار داشت :  وقتی به این مکان مقدس وارد می‌شویم باید از سه دیدگاه آن را بررسی کنیم  دیدگاه اول معنوی و خاص نظر خود امام حسین(ع) است.

وی دیدگاه دوم را باور داشتن به کار جهادی «ما می‌توانیم» دانست و افزود: این یک اعتقاد به تمام معناست که هر کار نشدنی را در اینجا به حول و قوه الهی عملیاتی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: دیدگاه سوم این است که حتی اگر هزاران بار بیشتر از این هم تحریم شویم، هر کاری به صورت جهادی توسط بچه‌های جبهه و جنگ با همت و وجدان کاری در داخل کشور انجام شدنی است.

 وی خاطرنشان کرد: ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان، در نوع خودش بی‌نظیر و بی‌بدیل است و مشابه هم ندارد چرا که این گنبد نسبت به گنبدهای دیگر از لحاظ وزن بسیار کمتر و از نظر کیفیت و استقامت بسیار بالاتر است.

عربپور اظهار داشت: این جز نظر لطف خدا و عنایت امام حسین(ع) و نعمت حضور دوستان جهادی که با عشق به اهل‌بیت(ع) عاشقانه خدمت می‌کنند، چیز دیگری نیست.

لازم به ذکر است سازه گنبد مطهر حضرت اباعبدالله(ع) چیزی در حدود ۱۵ هزار خشت نیاز داشته که همه آن‌ها تقریباً آماده شده و در حال جداسازی و پیاده‌سازی قطعات بتنی گنبد جدید حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان برای انتقال به کربلاست.

 

ارسال نظرات