ریاست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان جناب آقای مرتضی دهرویه در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به دولتمردان، مسئولان و تمامی کارمندان ادارات کل استان صدیق و پرتلاش تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۲۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش سرویس کارمندان خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج کارمندان استان سمنان ، متن پیام تبریک مهندس مرتضی دهرویه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، به مسئولان و تمامی کارمندان ادارات کل استان به شرح زیر است:

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش‌های مجاهدانه اندیشمندان و معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر شهادت، خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدند مزین به نام دولت گشته است. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی مدیران و مسئولان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت؛ وی با ابراز خرسندی این روز را بسیار نکو و مبارک دانست و گفت: امیدوارم تمام کارمندان با همدلی و همزبانی هر چه بیشتر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین محقق نمودن اهداف عالیه ادارات استان بتوانند گام های بلندی را برای ترقی و خدمت به مردم بردارند. وی در پایان توفیقات روز افزون را برای تمامی کارکنان از درگاه ایزدمنان خواستارشد.

ارسال نظرات