مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 450 نفر به مناسبت عید غدیر خم در شهرستانهای زاهدان، خاش و چابهار ویزیت رایگان شدند.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۹۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، فاطمه کمیلی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  بسیج در زاهدان، گفت: به مناسبت روز عید غدیر خم، 445 نفر در شهرستانهای زاهدان، خاش و چابهار مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

وی در تشریح این خبرافزود: در این روز در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خاش و به همت کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان، 86نفر مورد ویزیت رایگان قرارگرفته و دارو خود را نیز دریافت کرده اند.

کمیلی ادامه داد: به مناسبت عید غدیر خم، در شهرستان چابهار نیز ویزیت رایگان تخصصی ۲۸۰نفر در کلنیک بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان انجام شده است و در زاهدان نیز همجوار با مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در تپه نور الشهدا، 79 نفر مورد ویزیت و کنترل فشار خون قرار گرفته اند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این روز با هماهنگی که با اورژانس شده بود، یک دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی در محلهای برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم و خطبه خوانی این روز اعزام شده بودند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این روز و در قالب طرح شهید رهنمون، زنان در مسجد امام علی(ع) گلشهر چابهار مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

ارسال نظرات