خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

جهاد و شهادت الگوی مناسب جامعه امروز است

فیضی گفت: یاد شهدا زمینه ساز پیشرفت و توسعه است و امیدواریم الگوی شهدا در مشی و سیره و زندگی ، در جامعه ما بیشتر مشاهده شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۰۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

جهاد و شهادت الگوی مناسب جامعه امروز است

به گزارش سرویس بسیج کارمندان  خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج کارمندان سپاه صاحب الامر(عج) در هشمین یادواره شهدای کارمندی و گرامیداشت شهیدان باهنر و رجایی ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: جهاد و شهادت باید الگوی همه جانبه نسل امروز شود.
حسین فیضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در برگزاری این مراسم همه نهادها همکاری کردند و استاندار به همراه معاونین و مدیریت برنامه و بودجه و شهرداری، مدیریت دانشگاه بین الملل شهرداری و زیر مجموعه های خود، بانک ها و تمامی سازمانها سعی و کوشش نمودند تا بتوانیم این برنامه را به بهترین شکل و درخور مقام شامخ شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: یاد شهدا زمینه ساز پیشرفت و توسعه است و امیدواریم الگوی شهدا در مشی و سیره و زندگی ، در جامعه ما بیشتر مشاهده شود.

فیضی یادآور شد: هدف ما از برگزاری این مراسم یاد شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین جوانان و خصوصا نسل های جدید انقلاب، آنها که شرایط جنگ و انقلاب را با پوست و خون خود درک نکرده اند، می باشد .

مسوول بسیج کارمندی استان قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد نسل های جدید بتوانند با پیشرفت همه جانبه در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی پیشرو باشند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار