خبرهای داغ:

نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه (مرحله استانی - قزوین) معرفی شدند

معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین از برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در مرحله استانی و معرفی نفرات برتر این دوره خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۰۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین یعقوب عبدالهی در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه همه ساله با حضور کارکنان و خانواده کارکنان دستگاه قضایی برگزار می شود که مرحله استانی این دوره در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ، اذان و مفاهیم و با ثبت نام 404 نفر برگزار شد.


وی افزود: مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و زیر 16 سال و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.


معاون فرهنگی دادگستری قزوین بیان داشت: در رشته ترتیل این دوره از مسابقات و در بخش برادران محمد عبدالهی، احمد ریاضی و محمد واعظی فرد و در بخش خواهران حسنیه محمدی آهویی، صغری برزگر و مریم حاجی محمدعلی به ترتیب توانستند نفرات اول تا سوم را کسب کنند.


حجت الاسلام عبدالهی افزود: در رشته قرائت نیز محمدجواد محمدی آهویی، محمد مهدی حیدری و علی عبدالهی در بخش برادران و زهرا حاجی کاظمیان و فریبا زارعی در بخش خواهران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.


این مقام مسئول در اعلام نفرات برتر سایر رشته ها گفت: در رشته حفظ 10 جزء زینب شیرخانی، انسیه حاجی یوسفی و گلبهار کلهر حائز رتبه های برتر شدند و در حفظ 20 جزء فاطمه صفرزاده و در حفظ 1 جزء زینب علی پور به عنوان نفر اول معرفی شدند و در حفظ 5 جزء برادران اباذر ابراهیمی عنوان نفر برتر را کسب کرد.


وی گفت: در رشته اذان هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در مرحله استانی میثم رمضانی، رضا معین و قاسم آذربایجانی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.


معاون فرهنگی دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 16 سال و در رشته ترتیل خواهران پریسا ربانی نفر اول و در بخش برادران همین رشته امیر حسین بیگدلی و علیرضا قاسمی نفر اول و دوم شدند، همچنین در رشته قرائت این رده سنی امیر رضا حسین زاده، محمدعرفان انجرانی و محمداحسان انجرانی نفرات برتر و در رشته اذان نیز مهدی شریفی، محمد شریفی و محمدعرفان ربانی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.


حجت الاسلام عبدالهی افزود: در رشته حفظ رده سنی زیر 16 سال زهرا صفرزاده نفر اول حفظ 10 جزء و امیرعباس دوست محمدی نفر اول حفظ 20 جزء و در رشته حفظ 2 جزء خواهران فاطمه گودرزی، مبینا لک و ریحانه ریاضی نفرات اول تا سوم شدند و در بخش برادران همین رشته محمد علی اکبری نسب نفر اول شد و همچنین محمد مهدی صفرزاده به عنوان نفر اول رشته حفظ 1 جزء معرفی شد.


این مقام مسئول بیان داشت: در رده سنی بزرگسالان 13 نفر در رشته حفظ موضوعی و 75 نفر در رشته مفاهیم به صورت کتبی و در سامانه فهام به رقابت پرداختند.


وی در پایان گفت: در رشته مفاهیم زیر 16 سال امیرحسین بیگدلی، کوثر عظیمی و فاطمه جهانبخشی عنوان نفر اول تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ موضوعی پریسا ربانی نفر اول شد.


معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین در پایان اظهار داشت: دو نفر در هر رشته در رده سنی بزرگسالان و یک نفر در رشته های رده سنی زیر 16 سال در مرحله مقدماتی کشوری حضور خواهند یافت.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار