سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
کد خبر: ۹۱۶۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸- ۱۷: ۱۱
یک کارشناس‌صنعت خودرو :
در سالهای ۱۳۹۵ تااوایل سال ۱۳۹۷ متاسفانه نظارت بر بخش خودرو کشور به درستی انجام نشد و مدیران ارشد این خودرو سازها بدون توجه به خواست مشتریان...

به گزارش خبرگزاری بسیج، در سالهای ۱۳۹۵ تااوایل سال ۱۳۹۷ متاسفانه نظارت بر بخش خودرو کشور به درستی انجام نشد و مدیران ارشد این خودرو سازها بدون توجه به خواست مشتریان هر سیاستی که منافع آنها را تامین می کرد،اجرایی می کردند که خوشبختانه سیاستهای جدید در زمینه برخورد با فساد ازسوی رییس محترم قوه قضاییه و همچنین سیاستهای سختگیرانه وزارت صمت جواب داده و هر روز بخشی از فساد در این بخش مهم صنعتی خود را نشان می دهد.

 به گزارش بولتن نیوز، آرش کجوری تصریح کرد:قطعا این برخوردها باعث اعتماد و اطمینان افکار عمومی در خصوص مبارزه با فساد شده است .

 

وی تاکید کرد : پرونده هایی که در حال حاضر بررسی و منجر به بازداشت شده است مربوط به مدیران اسبق شرکت سایپا بوده است .


وی افزود: وزیر صمت با انتصاب سلیمانی در سایپا و برکناری یکه زارع رسما سیاست خود را در زمینه مبارزه با فساد در صنعت خودرو نشان داده است.

 
این کارشناس صنعت تاکید کرد:باید بر این نکته تاکید کنم که بیشترین فساد مدیران بازداشتی صنعت خودرو در سالهای ۹۶ و اوایل ۹۷ بوده است که در طول چند ماه گذشته وزارت صمت در یک همکاری گسترده و تنگاتنگ با دستگاههای نظارتی توانسته برخی گلوگاههای فساد در صنعت خودرو را شناسایی و با آن برخورد کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar