خبرهای داغ:
استاندار قزوین در هشتمین یادواره شهدای کارمندی استان مطرح کرد:
زاهدی گفت: حوادث و ترورهای سال شصت می توانست هرحکومتی را ساقط کند اما انقلاب اسلامی با راهنمایی های پیامبر گونه رهبر کبیر انقلاب ماندگار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۱۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، استاندار قزوین درهشتمین مراسم یادواره شهیدان باهنر و رجایی و شهدای کارمند استان قزوین گفت: حوادث و ترورهای سال شصت می توانست هرحکومتی را ساقط کند اما انقلاب اسلامی با راهنمایی  پیامبر گونه رهبر کبیر انقلاب ماندگار شد.


زاهدی ضمن‌گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سال ۱۳۶۰ در تاریخ انقلاب حادثه عجیبی می باشد؛ اینکه یک رژیم کهن ساقط شده اما این نظام با رهبری قوی توانست از بحرانها عبور کند. وقتی به خاطرات گذشته برمی گردیم مشاهده می کنیم نقشه های شومی علیه انقلاب و ملت طراحی و اجرا می شد.

 

وی گفت: در حالیکه رزمندگان در حال نبرد با دشمنان بعثی و استکبار بودند ترور و آشوب خواب را از چشمان مردم گرفته بود و ترورهایی که پس از فرار بنی صدر اتفاق و سرمایه های عظیمی از ملت ما گرفتند، به طوری که امام خمینی (ره) پس از ترورو شهید بهشتی گفتند: بهشتی یک ملت بود.

 

این مقام مسوول اذعان کرد: شهدای محراب با دسیسه های ترور به شهادت رسیدند. انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت بسیاری از بزرگان انقلابنیز در این دوره تلخ اتفاق افتاد.

 

استاندار قزوین در ادامه اظهار داشت: عالی ترین مقام یعنی رییس جمهور تا کارمند و کارگر قراردادی برای انقلاب جان دادند، از نمایندگان ،قاضی و وکیل، پیرمرد و پیرزن، کودک و خردسال برای ماندگاری انقلاب جانفشانی کردند. هیچ انقلابی در دنیا شبیه انقلاب اسلامی مردمی نیست.

 

زاهدی یاد آورشد: انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب روسیه کمونیستی هم مردمی نبود بلکه تقابل سرمایه داران و ایده های شرق و غرب بود. نظام سلطه تمام امکانات خود را به میدان آورده تا انقلاب را ساقط کند اما پیروز این میدان قطعا انقلاب اسلامی با ملت عظیم الشان ایران است.

 

وی در پایان یاد آور شد: خود را با شهیدان رجایی و باهنر مقایسه کنیم و راه برون رفت از مشکلات را با سیره این دو شهید بسنجیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها