خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان بیان کرد:

شهیدان دولتمرد الگوی مسئولان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: شهریور، یادآور دو دولتمرد بااخلاق و بااخلاص شهیدان والامقام رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولتمرد کشور و آغاز هفته دولت است و شهیدان بهترین الگوی مناسب رفتاری برای مسئولان در شهرستان هندیجان است .
کد خبر: ۹۱۶۸۴۲۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: دوم تا هشتم شهریور ، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است که تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور رشادت ها و ایثار های مردان بزرگ و خدمتگزاران بی ادعا در ایران اسلامی است.

وی افزود : شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی ایمانی راسخ از روحیه خدمتگزاری به مردم است، بی شک ترسیم نمایی دقیق از دولت این دو شهید ،می تواند الگوی مناسبی برای مردم و مسئولان نظام باشد که تا آخرین لحظه از زندگی خود در خدمت ولایت و رهبری و خدمتگزاری برای مردم جامعه بودند.

وی بابیان بهترین فرصت خدمت به مردم در هفته دولت با ارایه خدمات سازنده گفت: و اما هفته دولت فرصتی مناسب تا نیروهای پرتلاش و خدوم دولت در راستای پیشرفت بیشتر ارزش ها ، اهداف و دستاوردهای انقلاب نسبت به گذشته گام های تاثیرگذارتری برداشته و در راه خدمت به مردم و نظام همچنان پابرجا باشند.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت , به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد ایران اسلامی , به خصوص در شهرستان هندیجان تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در راستای تحقق آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

همچنین درراستای  گرامیداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر به همین منظور با حضور امام جمعه ، فرماندار و فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم  شهدا مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرستان هندیجان با قرائت فاتحه و صلوات برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در این مراسم معنوی و ارزشمند امام جمعه و فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و فرماندار با تاکید به ادامه راه شهدا و پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری ، یاد و خاطره شهدای دولتمرد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی دانستند. 
 
سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به همراه جمعی از مسئولان محلی  از جمله فرماندار و امام جمعه ضمن تجدید میثاقی دوباره با شهدا و آرمان های امام راحل از برنامه های هفته دولت بازدید و خواستار خدمات رسانی بهتر به مردم با توجه به منویات مقام معظم رهبری شدند.
 
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به همراه معاونت های ناحیه و همچنین جمعی از مسئولان محلی از موزه مردم شناسی میراث فرهنگی شهرستان هندیجان دیدن و تاکید بر ادامه برنامه های فرهنگی و توسعه آثار کهن و باستانی منطقه هندیجان شدند .
 
در ادامه گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر ، بسیجیان و مسئولان با امام جمعه هندیجان دیدار که در این باره حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی از تلاش های بسیج و سپاه در برنامه های محرومیت زدایی تقدیر و از ادارات در خواست کرد که کارهای انجام شده برای رفاه حال مردم مخصوصا در هفته دولت را برای آگاهی مردم اطلاع رسانی نمایند و برای گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری در این زمینه سفارش و تاکیدات فراوانی دارد گام های مثبت و تاثیرگذاری برداشته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها