خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در هشتمین یادواره شهدای کارمندی استان قزوین:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین گفت: اقتصاد نیاز به جهاد دارد و با اقتصاد لیبرالی و سرمایه داری مخالف هستیم زیرا مانع پیشرفت و عدالت است.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۴۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به گزارش سرویس بسیج کارمندی خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سرلشکر محسن رضایی در مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین گفت: کلمات طیبی مانند استقلال،آزادی و ولایت آرزوی همه انسانهاست. منحرفین هم نمی دانند دنبال ولایت هستند و مسیر را اشتباه رفتند. یکی از کلمات طیب جمهوری اسلامی می باشد که دولت اسلامی مشروع بوده که مردم و اسلام به آن ارزش دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: آرزوی نخبگان ایران و روشنفکران ایران‌ این بود که یک دولت مطلوب پیدا کنند. زیرا ایران در چهار راه بین المللی بود و ایران را رها نمی کردند و حکومت های دست نشانده ای بودند که نوکر انگلیس و آمریکا بودند و آبروی و حیثیت ایران را لکه دار می کردند.دولت های وابسته برای اینکه قدرت را از دست ندهند استبداد درست می کردند. آنها ناراحت بودند که حاکمان به دستور خارجی ها کشور را عقب نگه می داشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهندسی که در دوره شاه می خواست راه مواصلاتی شمال به جنوب پیشنهاد شود آمریکا مداخله کرد و مانع شد زیرا می خواستند ایران کشوری عقب مانده باشد تا روسیه نتواند در صورت جنگ از این راه ها استفاده کند.

رضایی اظهار داشت: انگلیسی ها با کودتا قانون و نهضت مشروطه را ساقط کرد. بار دوم مصدق نفت را ملی کرد و مصدق از انگلیس به آمریکا پناه برد و در نهایت از پشت به وی خنجر زدند. دولتی که نتواند سیاست خارجه و داخله خود را اتخاذ کند که دولت نیست. تا صد سال دولت مستقل نداشتیم تا اینکه ۲۲بهمن شد.

وی در ادامه افزود: امام مستضعفان در پاسخ به جلال تهرانی برای سلطنت مشروعه گفت: اول استعفا بدهند بعد با بنده ملاقات کنند. ما از اساس با حکومت شاهنشاهی مخالفیم. اینها فاسد هستند، در نهایت با اکثریت آرا دو امضا مشروعیت مردمی و اسلامی جمهوری اسلامی شکل گرفت.

مشاور مقام معظم رهبری بیان کرد: امروز در سراسر منطقه، ایران تبدیل به یک قدرت در همه حوزه ها شده است، اقتدار سیاسی امنیتی ایران جوری شده است که بزرگترین قدرت دنیا زمین گیر شده است.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز تردیدو نگرانی در کاخ سفید موج می زند و این در شرایطی است که تحریم اقتصادی بی سابقه ای در سالهای اخیر به ایران تحمیل کرده اند و هر روز تهدید نظامی می کنند.
رضایی مطرح کرد: شایعه کردند ناوهای آمریکا به خلیج فارس می رسند عده ای ریختند ارز خریدند و تلاطم در بازار درست کردند اما وقتی ناو به تنگه هرمز رسیدند دیدند مه نیروی مسلح هوشمند در این منطقه مستقر است پس وارد دریای عمان شدند اما نزدیک نشدند.

وی گفت: برای محک زدن نیروهای ایرانی یک پهپاد وارد ایران کردند که تصویر برداری از همه تاسیسات و نفرات ما انجام و مستقیم به کاخ سفید مخابره می کرد. با اخطار و شلیک نیروهای سپاه پهپاد آمریکایی با رمز یا زهرا ساقط شد.

رضایی تصریح کرد: در کاخ سفید غوغایی به پا شد و بولتن و سایرین خواستار پاسخ فوری شدند اما به وی گفتند آقای ترامپ اگر وارد شوید که چند نقطه را بزنید ایران در سوریه، عراق، لبنان، یمن و سایر نقاط پاسخ کوبنده خواهد داد. در این بازی آمریکا اقتدارش شکسته شد، این توانمندی بالاتر از ظرفیت ماست. انقلاب حافظ امنیت ایران و کشورهای منطقه و خلیج فارس است .

همه این توانمندی ها متاسفانه در اقتصاد و فرهنگ،اشتغال،تولید، رونق کارعقب هستیم.

رضایی گفت: چگونه در دفاع، امنیت و مواضع نظامی ما توانستیم شاخ قدرتهای بزرگ را بشکنیم اما در اقتصاد نتوانستیم! دانشمندان پاسخ دهند. اگر راه شهدا که از خود گذشتگی را داشتند الگو قرار می دادیم ‌امروز این مشکلات را نداشتیم. وقتی ارز بالا و پایین می شود مردم همه وارد خرید و فروش می شود زیرا اعتماد ندارند. اگر اعتماد داشتند اینطور وارد نمی شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نامگذاری امسال بسیار مهم می باشد، اقتصاد مقاومتی، تلاش شبانه روزی نیاز دارد. چرا در این جنگ اقتصادی علیه آمریکا و اسراییل دست به کار نمی شویم. ما اقتصاد لیبرالی و سرمایه داری نمی خواهیم. بلکه اقتصاد اسلامی می خواهیم. باید قیام اقتصادی کرد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت : وقتی کوچکترین کار را باید استاندار با وزارتخانه مرکزی هماهنگ کنند نمی شود شتاب و پیشرفت کار داشت. اقتصاد ایران نیاز به جهاد دارد و رویکرد ایرانی اسلامی پاسخگو می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها