سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: موفقیت های اسلام و انقلاب زیر سایه قرآن رقم خورده است لذا نیاز است در خانواده ها، جامعه، مسجد و محلات توجه ویژه ای به مسائل قرآنی گردد و باید در امورات خود قرآن را اساس و پایه کارهای خود قراردهیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۵۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

موفقیت های اسلام و انقلاب زیر سایه قرآن رقم خورده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی صبح امروز در سی و هشتمین مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه برادران پایور و وظیفه در سپاه حضرت عباس(ع)، اظهار داشت: قرآن کریم یکی از موضوعاتی است که در بین نیروهای مسلح اهتمام ویژه ای به آن می شود؛ چرا که مبنای نظام و انقلاب جمهوری اسلام بر مبنای قرآن کریم تشکیل شده است و قرآن از اولیت های حفظ و برپایی نظام است.

وی با بیان اینکه نیاز است انس با قرآن در مجموعه های نیروهای مسلح افزایش یابد، افزود: اگر معنویت در بین نیروهای مصلح دیده می شود در سایه قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت است که به تعبیر نبی مکرم اسلام (ص) ثقلین است؛ نیاز است در بین کارکنان نیروهای مسلح و سربازان وظیفه این موضوع مهم تلقی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: امروز به امر قرآنی در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح توجه ویژه ای صورت میگرد و اگر به مسائل قرآنی اهمیت دهیم، هم در جامعه و هم در بین نیروهای مسلح نقش بسزایی خواهد داشت و سپاه پاسداران در این موضوع پیشرو است که توانسته قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه و در بین نیروهای خود ترویج دهد.

فیاضی ادامه داد: موفقیت های اسلام و انقلاب زیر سایه قرآن رقم خورده است لذا نیاز است در خانواده ها، جامعه، مسجد و محلات توجه ویژه ای به مسائل قرآنی گردد و باید در امورات خود قرآن را اساس و پایه کارهای خود قراردهیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان راهنمای بشریت و کتاب هدایت راهگشای همه امور است، تصریح کرد: اُنس با قرآن کریم یعنی اُنس با خدا؛ یعنی قاریان قرآن در هنگام قرائت و تلاوت قرآن کریم از اهمیت بالایی در نزد خدای متعال برخوردار هستند و جایگاه نورانی نزد پروردگار پیدا می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) بیان کرد: الحمد اللّه موفقیت های سپاه حضرت عباس(ع) در مباحث و مسابقات قرآنی کشور بسیار خوب بوده و پاسداران و سربازان این مجموعه توانسته اند مقام های قرآنی استانی و کشوری متعدد در رشته های مختلف را در سالهای گذشته کسب نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار