یک جوان بسیجی و انقلابی با اشاره بر اینکه مهمترین وظیفه یک جوان انقلابی گفتمان سازی اندیشه‌های انقلاب است، گفت: مسئولین باید رویکرد خود نسبت به غرب را از سیاست لبخند به سیاست خودباوری تغییر دهند
کد خبر: ۹۱۶۸۴۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری محمدامین محب شاهدین، یک جوان فعال انقلابی یادداشتی به شرح ذیل نوشت.

بسمه تعالی
با سلام و صلوات به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) ونائب بر حقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی). برخود تکلیف دانستم تا به عنوان عضوی کوچک از خانواده عظیم جوانان مومن انقلابی، اندکی با قشر مسئولین و جوانان این مملکت سخن بگویم.
انقلاب اسلامی ایران همانطور که رهبر فرزانه ما هم در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند: با مجاهدت‌های فراوان و سختی‌های بسیار از موانع عبور کرده و قدم در عرصه‌ی جدیدی گذاشته است.
اما همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند این جوانان مومن انقلابی هستند که پرچمدار گام دوم انقلاب اسلامی هستند و باید با حضور خود در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی و. این ماموریت مهم را به سلامت به پایان برسانند.
اما دوستان من، همرزمان جوان من.
برای پذیرفتن مسئولیت‌های سنگین، باید بستر مسئولیت‌ها را شناخت و این کار جز با شناختن اهداف و آرمان‌های اندیشه انقلاب میسر نمیشود.
یکی از مهمترین وظایف جوان مومن انقلابی، گفتمان سازی اندیشه‌های انقلاب است. به لطف الهی و با اراده جوانان با همت، این امر تا حدودی شکل گرفته است که تاثیرات آن را در حزب الله لبنان، انصارالله یمن می‌توان مشاهده کرد. امروز ایجاد انگیزه و تبلور روح تفکر انقلابی باید به وسیله‌ی جوان انقلابی در جوامع جهانی صورت بگیرد.
همسنگران من؛
ما باید با ایمان به خودسازی که گام اول آن جهاد اکبر و مبارزه با نفس است، با ایمان به جامعه سازی که باید با فعالیت‌های تشکیلاتی و ایجاد کارگروه‌های علمی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و گسترش آن‌ها، و با ایمان به تمدن سازی که نتیجه جامعه سازی و تربیت صحیح نسلی خواهد بود که با تفکر انقلابی رشد خواهد کرد، شانه هایمان را زیر بار این مسئولیت‌ها قرار دهیم.
بدانیم هویت جوان انقلابی بر پایه‌ی شبکه‌ای است که تشکیل میدهد. جوان امروز باید از فضای انفعال خارج شده تهدید هارا شناسایی و به فرصت تبدیل کند. باید با انجام فعالیت تشکیلاتی که نیروی محرک جوان انقلابیست، این مسئولیت‌های خطیر را به سمت تمدن نوین اسلامی هدایت کرد.
اما سخنی کوتاه با مسئولین.
مسئولین ما بدانند کشور ما امروز وارد مسیر جدیدی شده است و هادیان این مسیر جوانان مومن هستند و خواهند بود.
بدانید اقتدار این کشور از خون آقازاده‌هایی بدست امده که جان بر کف امنیت این کشور را تامین کرده اند و نه از گرگ زاده‌هایی که از نفوذ قدرت وابستگانشان تیشه به ریشه انقلاب میزنند.
مسئولین باید رویکرد خود را نسبت به غرب از سیاست لبخند به سیاست خودباوری تغییر دهند.
بدانید جامعه به سمت تفکر انقلابی پیش میرود و هر مسئولی که سعی در تضعیف یا از بین بردن تفکر جوان انقلابی در جامعه باشد، به حکم آتش به اختیار از گردونه انقلاب کنار گذاشته خواهد شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها