به مناسبت بزرگداشت شهدای دولت، یادواره‌های شهدا در شهرستان شاهرود در سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۹۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر یادواره شهدا در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
اولین یادواره ششم شهریورماه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا به یاد شهدای روستای گلستان بخش بسطام شهرستان شاهرود با سخنرانی حجت الاسلام وزیری و مداحی نظری در مسجد جامع محله پرو برگزار می‌گردد.
یادواره روز پنجشنبه هفتم شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در بزرگداشت شهدای روستای خیج با سخنرانی مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و مداحی علی اکبر نظری در مسجد جامع این روستا برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت شهدای دولت به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود پنجشنبه هفتم شهریورماه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر با سخنرانی حجت الاسلام وزیری و مداحی علی اکبر نظری برگزار خواهد شد.
یادواره ۹۲ شهید شرکت ذغالسنگ البرزشرقی شاهرود روز جمعه هشتم شهریورماه همزمان با نمازمغرب و عشا در مجموعه این شرکت با سخنرانی و مداحی برگزار می‌گردد.
شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی شاهرود از عموم امت حزب الله و همیشه در صحنه برای حضور در این مراسمات دعوت به عمل می‌آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها