خبرهای داغ:
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گفت: بالغ بر ۳۸ درصد پروژه ای هفته دولت سال‌جاری استان در شهرستان شاهرود افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۱۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
افتتاح بالغ بر ۳۸ درصد پروژه های هفته دولت استان سمنان در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد خرم، در آئین افتتاح همزمان‌پروژه‌های عمرانی و اقتصادی بخش بیارجمند با بیان اینکه در شهرستان شاهرود بیش از ۱۵۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد افزود: ۱۸ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان نیز در این هفته در این شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۸ درصد پروژه‌های هفته دولت سال جاری استان در شهرستان شاهرود افتتاح خواهد شد که نیاز است از استاندار به واسطه توجه ویژه به شرق استان و خاصه شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر کنم.
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود بحث گفت: کارخانه سیمان، گاز رسانی و راه ارتباطی از مطالبات قدیمی بخش بیارجمند بود که با پیگیری‌های انجام شده، این موارد در حال بررسی و رسیدگی هستند.
وی تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ا‌ز محل سفر ریاست محترم جمهور به استان برای راه بیارجمند در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتر این منطقه خواهیم بود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها