مراسم یادواره شهدا با همکاری پایگاه های معراج و مطهره از حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۳۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: پایگاه های مطهره و معراج حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی,با همکاری اعضا و خواهران بسیجی این دو پایگاه در حسینیه دارالشفا,یادواره شهدایی با هدف بصیرت افزایی و شناخت نقشه های دشمن با دعوت از آقای حجبری برگزار کردند.
حجبری با یاداوری اینکه شیطان دشمن دیرینه ی انسان است گفت:در طول تاریخ بشر,شیطان با پیروان خدا سه جنگ استراتژیک داشت.اولین جنگ این بود که شیطان به آدم (ع) سجده نکرد و گفت: من خدا را قبول دارم ولی جانشین خدا را قبول ندارم.
وی در ادامه گفت:دومین جنگ استراتژیک شیطان با پیروان خدا,بعد از رحلت پیامیر(ص)بود.در غدیر خدا به پیامبر فرمود:ای پیامبر دین را کامل کن و علی(ع) را به جانشینی خودت انتخاب کن.هزاران نفر تا سه روز با علی(ع)بیعت کردند اما بعد از وفات پیامبر(ص)فقط هفت نفر با ایشان ماندند.
این مقام مسئول افزود:سومین جنگ استراتژیک شیطان با پیروان خدا در مسئله ی انتخاب جانشین در زمانِ غیبت حضرت مهدی (عج)است چون عده ای می گویند که ما امامان معصوم را قبول داریم ولی جانشین او که ولی فقیه است را قبول نداریم.
وی تاکید کرد:موسی(ع)سی روز از میان امت خود رفت و در نبود خود برادرش هارون را به جانشینی خود انتخاب کرد.حالا چطور عده ای می گویند که در زمان غیبت امام زمان(عج) این امت به رهبر نیاز ندارد؟
حجبری در ادامه گفت: شرکت در مراسم شهید,پیمان با شهید است و پیمان با شهید,پیمان با ولایت است.
وی تصریح کرد: امروز دو تفکر در کشور داریم.تفکر اول این است که مهم ترین مسئله را مسئله ی ورود زنان به ورزشگاه ها می داند و دغدغه شان دوچرخه سواری زنان و اجرای کنسرت برای شاد بودن مردم است. و تفکر دوم در مقابل تفکر اول است که مهم ترین مسئله را تورم و نرخ مسکن و افزایش سن ازدواج و کاهش ازدواج و فاصله طبقاتی بین قشر فقیر و غنی می داند.
وی در آخر گفت:شیطان در دوره ی آخرالزمان خانواده ها را هدف قرار داده ;چون نابودی خانواده ها نابودی کشور است و این کار را به وسیله ماهواره و فضای مجازی انجام می دهد.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات