خبرهای داغ:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۶ طرح عمرانی و صنعتی در خوی همزمان با هفته دولت

فرماندار خوی گفت : ۱۰۶ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و صنعتی با اعتبار ۴۰۹ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کنلگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۴۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

سید محمد عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: ۱۰۶ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و صنعتی با اعتبار بالغ بر ۴۰۹ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان و بخش های تابعه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: از بین طرح های مذکور  ۸۴ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان و ۲۲ طرح خدماتی، تولیدی و صنعتی با اشتغال زایی 1 هزار نفر و سرمایه گذاری ۲۸۷ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی می باشد.

فرماندار خوی در ادامه به چندین طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی شاخص اشاره کرد و گفت: شاخص ترین پروژه ای که در هفته دولت افتتاح می‌شود بیمارستان خیریه آیت الله خویی می باشد.

وی ادامه داد: بیمارستان آیت الله خویی در زمینی به مساحت سه هکتار و زیربنای ۱۵هزار مترمربع و در سه طبقه احداث شده است.

عابدی افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های آی سی یو، سی سی یو و دیالیز می باشد که دارای ۲۰ بخش اصلی حوزه درمان جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، کلیه و مجاری ادرار، غدد داخلی، امراض عفونی، خون، ارتوپدی، سوانح و سوختگی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان و دندان پزشکی خواهد بود.

فرماندار خوی با اشاره به افتتاح دستگاه آنژیوگرافی در آینده خاطرنشان کرد: در هفته دولت افتتاح واحد تولیدی شمش طلا و نقره، افتتاح ۴۲ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف مرکزی و تابعه شهرستان، افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۳ واحد مسکونی شهری و روستایی در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات