خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات قم با تأکید بر اینکه بسیج بازوی ائمه جماعت مساجد است گفت: سعی می‌کنیم ائمه جماعت در سطح عالی و مسجد در سطح تراز انقلاب قرار گرفته و منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره مسجد تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۶۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مجید شرفی‌نیادر همایش ائمه جماعات مساجد استان قم که با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سالن همایش موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: بخش تعلیم و تربیت سپاه و مساجد محلات استان قم با هماهنگی سازمان تبلیغات و سازمان اوقاف برنامه‌های مختلفی برای اعتلای مسجد دارند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر اعتلای مسجد تأکید دارند و فرمودند: مسجد فقط برای نمازخواندن نیست بلکه باید در مساجد کار‌های فرهنگی، معرفتی و سیاسی انجام شود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات قم با اشاره به لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: این بیانیه باید مدنظر امام جماعت مسجد باشد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیانیه گام دو انقلاب اسلامی در مسجد محل اجرایی شود.

شرفی‌نیا با اشاره به جایگاه و اهمیت مساجد در اسلام ادامه داد: باید با برنامه‌های مختلف، مساجد را به سطح موردنظر نایب امام زمان (عج) برسانیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم امام جماعت مسجد جایگاه خود را پیدا کرده و بسیج مساجد نیز در نظر دارد با پویا کردن ارکان شجره طیبه صالحین و فرمانده پایگاه، بازوانی برای امام جماعت شوند تا امام جماعت آن مسجد را در تراز انقلاب محقق کند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات قم عنوان کرد: باید تلاش شود تا مساجد در سطح امام مسجد باشد و بسیج نیز به‌عنوان بازوی ائمه مساجد به اعتلای مسجد و رسیدن به مسجد تراز انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند.

شرفی‌نیا با تأکید بااینکه بسیج بازوی ائمه جماعت مساجد است خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم ائمه جماعت در سطح عالی و مسجد در سطح تراز انقلاب قرار گرفته و منویات و دغدغه‌های رهبری درباره مسجد تحقق پیدا کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها