خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه فضای مجازی نیازمند مدیریت است، گفت: امروز فضای مجازی فضای جنگ اندیشه‌ها است.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۶۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

امروز فضای مجازی فضای جنگ اندیشه‌ها است/ دشمن بر اندیشه و باورهای ما هجوم آورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در همایش فعالان فضای مجازی ضمن تبریک به مناسبت روز مباهله، نزول آیه تطهیر اظهار داشت: همه شما در خط مقدم جنگ هستید.

وی گفت: ما می‌توانیم فضای مجازی را به نفع انقلاب اسلامی تسخیر کنیم، چراکه ما در بحث فضای مجازی رویکردهای متفاوتی داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ابراز داشت: همه شما افسر و کاربران این فضا هستید و ضرورت و اهمیت کار را درک می‌کنید و می‌دانید که هنوز فناوری که با آن مواجه هستیم به نهایت نرسیده است.

وی با اشاره به خطرات فضای مجازی در آینده گفت: فضای مجازی می‌تواند بسیاری از حقیقت‌ها را واژگون کند و ما هنوز در مسیر ابتدایی قرار داریم.

شعبانی با بیان اینکه فضای مجازی نیازمند مدیریت است، افزود: امروز فضای مجازی فضای جنگ اندیشه‌ها است.

وی با اشاره به تغییر سبک زندگی گفت: تغییر اساسی که امروز اتفاق می‌افتد تغییر در اندیشه‌ها است؛ اساسی‌ترین و حساس‌ترین ساحت حیات بشر ساحت اندیشه و جهان بینی او است که سبک زندگی ما را تشکیل می‌دهد و امروز دشمن به اساسی‌ترین و حساس‌ترین قسمت هجوم آورده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آرایش جنگی تصریح کرد: این آرایش جنگی در فضای مجازی بر روی اندیشه‌ها تمرکز یافته است.

شعبانی عنوان کرد: امروز دشمن بر اندیشه و باورهای ما هجوم می‌آورد و بسیار اساسی است.

وی با بیان اینکه دشمن ما زیرک‌تر شده است هم در تولید محتوا و هم در روش‌شناسی که انجام می‌دهد، اضافه کرد: اوایل پیام‌هایی که تولید می‌شد هم خلاف فطرت و هم خلاف دین بود و در مقابل خود مقاومت بالایی داشت اما امروز دشمن با زیرکی محتواهایی تولید کرده که تقابل جدی با فطرت ندارد اما خلاف دین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ابراز داشت: دشمن مقابل ما به خوبی فضای مجازی و تأثیرگذاری‌ها را می‌شناسد و ارتباطات اجتماعی جوانان را مدیریت می‌کند و ما در آرایش جنگی که قرار داریم با چنین دشمنی مواجه هستیم و مقابله می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمن حتی در ورای تولید محتوای طنز به دنبال تغییر اندیشه جوان، سست کردن بنیان خانواده و غیرت‌زدایی است.

شعبانی خطاب به حاضران با بیان اینکه شما در جبهه جنگ بسیار سختی قرار گرفته‌اید، تصریح کرد: دشمن از همت بالا، ایمان و اعتقاد شما خبر ندارد.

وی گفت: امروز اگر کسی می‌خواهد شهید «همت»، «باکری» و «ابراهیم هادی» شود در این فضا است، چراکه فضای جنگ امروز در فضای مجازی است؛ باید در این فضا همت کرد و هادی و هدایتگر شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه جریان انقلابی حضور خوب و منسجمی در این فضا دارد، گفت: جریان انقلابی متوجه شده که صحنه جنگ این فضا است  و باید حضور جدی پیدا کند.

وی اظهار داشت: امروز باید علیه دشمنی که در فضای مجازی به تمام معنا به اندیشه‌ جامعه اسلامی هجوم می‌آورد قیام کرد.

شعبانی با بیان اینکه امروز حضور جدی در فضای مجازی به معنای دفاع از اندیشه‌های اسلامی است، گفت: صحنه جهاد ما توسعه پیدا کرده و دشمن ما قوی‌تر شده است و جنگ با دشمن قوی باعث قدرت ما می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمانی مرز خاکی بود و امروز مرزها تغییر یافته است، تصریح کرد: کار انقلابی و دینی کردن بدون اخلاص ثمربخش نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عنوان کرد: اگر کار وجه‌الله باشد تأثیرگذاری دارد، بنابراین اخلاص را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات