خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان قمی در مسابقات قرآن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۶۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان قمی در مسابقات قرآن


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ناصر حمزه‌ای در گفتگویی اظهار داشت: دانش آموزان دختر قمی در سی و هفتمین دوره رقابت‌های قرآن، عترت و نماز رتبه اول و رتبه پنجم را در بخش آوایی کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین دانش آموزان پسر موفق به کسب چهار رتبه دوم، یک رتبه چهارم و سه رتبه پنجم در این دوره از رقابت‌های قرآن، عترت و نماز کشور در بخش آوایی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: از مجموع ۷۶ نفر اعزامی به مسابقات کشوری زنجان و مشهد ۲۷ نفر رتبه کشوری را به دست آوردند.

وی گفت: در مسابقات قرآن، عترت و نماز که در رشته‌های قرائت، تفسیر، حفظ، اذان، مداحی، احکام، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و انشای نماز برگزار شد، در مرحله اول آموزشگاهی ۱۳۸ هزار نفر، در مرحله دوم ناحیه‌ای ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر و در مرحله سوم استانی نیز ۲ هزار و ۳۰۰ نفر شرکت کردند.

حمزه‌ای اضافه کرد: از این تعداد ۴۸۰ نفر برگزیده در یک دوره آمادگی کشوری شرکت کرده و در نهایت ۷۶ نفر انتخاب و به مسابقات کشوری اعزام شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها