فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه سپاه برای ساخت هر خانه ۱۰ میلیون تومان علاوه بر کمک دولت هزینه می‌کند، گفت: همچنین در پایان کار منزل فرش شده و با امکانات اولیه تجهیز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۰۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز جلسه‌ای به منظور پیگیری آخرین فعالیت سپاه‌های معین استان در سالن فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی متولی احداث و تعمیر واحدهای مسکونی تعدادی از مددجویان سیل‌زده است.اظهار کرد: سپاه‌های سمنان، اصفهان، تهران، اردبیل، قزوین و قم به همراه 12 ناحیه بسیج لرستان در شهرهای مختلف سیل‌زده حضور یافته و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی اظهار داشت: مقرر شده تعمیر منازل سیل‌زده تا پایان شهریورماه و عملیات احداث واحدها تا پنجم آذر مصادف با روز بسیج به اتمام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عملکرد نیروها و روند کار را در مناطق سیل‌زده مطلوب خواند و افزود: 2 هزار و 100 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط سپاه بازسازی می‌شود.

سردار کشکولی ادامه داد: با این وجود سپاه آمادگی و ظرفیت کامل برای تعمیر و احداث واحدهای مردمی را نیز دارد.

وی با بیان اینکه سپاه برای ساخت هر خانه 10 میلیون تومان علاوه بر کمک دولت هزینه می‌کند، گفت: همچنین در پایان کار منزل فرش شده و با امکانات اولیه تجهیز می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از بهره‌برداری و تعمیر برخی واحدهای مسکونی طی روزهای گذشته خبر داد.

سردار کشکولی با تأکید بر اینکه منازل محکم و زیبا ساخته می‌شوند، گفت: عاشق محرومان و مستضعفین هستیم، از این رو  با عشق کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات