تکمیل دو کارخانه مهم ازنا در آینده ای نزدیک

فرماندار شهرستان ازنا از تکمیل دو کارخانه مهم در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۱۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدمحمدی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت درجمع خبرنگاران گفت:خبرنگاران زبان گویای جامعه و معتمد مردم هستند خبرنگاران می توانند با تنظیم خبر آرامش جامعه را حفظ کنند در واقع مردم انتقادات خود را به واسطه خبرنگاران به مسئولان منتقل می کنند، خبرنگار می تواند اذهان و افکار را متوجه موضوع خاص کند باید این عرصه ارتباط را تقویت کرد.

وی پیرامون برخی اقدامات  و پروژه ها در حوزه اداری این شهرستان  گفت:تصفیه خانه آب شرب شهر افتتاح شده اما خط انتقال آن معایبی دارد که در حال ترمیم و مراحل ساخت آن در حال تکمیل است و کارخانه فودلاد و ذوب آهن نیز مراحل واگذاری آن به سرمایه گذار ثانی انجام شده است و بزودی تعیین تکلیف می شود.

محمدی نژاد افزود: کار مهمی که در رابطه با جاده ازنا شازند انجام شد ردیف گرفتن بودجه و صاحب نام شدن این پروژه بود که محقق شد در واقع با گرفتن ردیف بودجه، این پروژه متولی پیدا کرد و در همین روند با پیگیری های ما تقاطع پیرعباد که جزء پروژه نبود و هم اکنون در حال تکمیل است به آن افزوده شد.

 

وی درخصوص وضعیت سد و روستای کمندان  گفت: روند فعالیت ساخت سد کمندان سرعت گرفته  و رشد خوبی دارد به طوری که سال گذشته رکورد زنی بتون ریزی داشت درحال حاضر مشکل مردم روستا و اطراف سد مطرح است متاسفانه مشکل آنها  به شکل جدی پیگیری نشده بود پیشنهاد احداث روستای جدید در چند نقطه پیش بینی شده بود که معارض داشت اما خوشبختانه نتیجه این شد که کارشناسان دادگستری ارزیابی مکانی  و هزینه را برآورد کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان ازنا از تکمیل دو کارخانه مهم در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: سیمان سفید ازنا با ۲۰ میلیارد تومان آورده سرمایه گذار و پیشرفت ۳۵ درصدی تجهیزاتش خریداری شده و ۱۷ و نیم میلیارد تومان تسهیلات ارزی دریافت کرده و همچنین پروژه احداث فرومنیزیم آغاز شده که قرارداد آن با شرکت پیمانکار چینی بسته شده است در ضمن رایزنی هایی هم برای احداث یکی از بزرگترین نیروگاههای خورشیدی پرتوان با توجه به مساعد بودن منطقه انجام شده است.

 

وی درباره پاره ای اقدامات در حال انجام خاطرنشان کرد: شبکه فاضلاب شهر ازنا با ۱۲ و نیم کیلومتر مسافت شهری و مساعدت شهرداری تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تکمیل آن ۴میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان باید اعتبار تخصیص یابد امید می رود تا سال ۹۹ راه اندازی شود در بحث گازرسانی هم بجز ۱۶ روستا آنهم بدلیل تحریم قطعات انشعاب همه روستاهای حوزه شهرستان تجهیز شده اند همچنین در راستای آبرسانی به روستاهای بخش جاپلق توانسته ایم ۱ میلیون لیتر سالانه از سد کمال صالح برای ۴۲ روستا آب شرب تامین کنیم از این رو مشکل آب شرب این منطقه برای همیشه حل شده است.

محمدی نژاد  در رابطه  باآمادگی حوزه سیاسی شهرستان برای استقبال از همه پرسی آتی ابراز داشت: آینده سیاسی شهرستان دست رسانه ها است خبرنگاران جسورتر باشند نوعی ترس سیاسی احساس می شود کجایند نامزدهای انتخاباتی فقط منتظرند مردم رای آرام دهند! باید به میدان سرنوشت بیایند و به انتخابات شور و شوق و رونق دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات