دبیر اجلاسیه طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت: اجلاسیخه طلاب و روحانیون روز پنج شنبه هفتم شهریور ماه در مسجد القائم محلات برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۳۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  حجت الاسلام ملکی دبیر اجلاسیه طلاب و روحانیون استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه استان مرکزی 110 شهید روحانی در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده گفت: اجلاسیه روحانیت با شعار طلبه و روحانی ولایی و انقلابی پنج شنبه از ساعت 10 صبح در مسجد القائم محلات برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه با محوریت شهید اکبر زاده شهید شاخص استان مرکزی و شهید محلاتی که شهید شاخص کشوری برگزار می شود گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا،پاسداری از امنیت در آتش نشان خاورمیانه که حاصل خون شهدا است،مقابله با جنگ نرم با هدف زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس در برابر طوفان تبلیغات دشمن و جلوگیری از تحریف دفاع مقدس از جمله اهداف این اجلاسیه است.

دبیر اجلاسیه طلاب و روحانیون استان مرکزی در این خصوص ادامه داد: بیان کردن جذاب دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جدید که می توان استقلال،آزادی،امنیت را از مهمترین آنها دانست به نسل جوان از دیگر اهداف مهم اجلاسیه روحانیت می باشد.

وی با اشاره به اینکه دیدار و سرکشی از 110 خانواده شهدای روحانی تاکنون انجام شده بیان داشت: در این اجلاسیه پیام نورانی حضرت آیت الله نوری همدانی زینت بخش مراسم خواهد بود و آیت الله سپاسی رئیس حوزه های علمیه استان مرکزی نیز گزارشی از وضعیت حوزه های علمیه و وضعیت تبیین بیانیه گام دوم در حوزه ها را تشریح خواهند کرد.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه اجلاسیه روحانیت با محوریت مسجد برگزار می شود افزود: مساجد سنگر هستند و ما با برگزاری این اجلاسیه در مسجد القائم شهر محلات بار دیگر این سنگر بودن مساجد در برابر هجمه عظیم تبلیغات دشمن را نشان خواهیم داد.

وی حجت الاسلام سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا را سخنران اجلاسیه خواند و گفت: مهمان ویژه اجلاسیه شیخ احمد عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین خواهد بود و در حین برگزاری مراسم پیکر پاک و مطهر شهید گمنام زینت بخش مراسم خواهد شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات