فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک ثارالله بخش ارجمند در جلسه شوراهای اسلامی بخش ارجمند از برگزاری دومین یادواره سرداران و 150 شهید دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام شهر وبخش ارجمند خبر داد .
کد خبر: ۹۱۶۸۶۵۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

    به گزارش سپاه خبر تهران خبرگزاری بسیج،  پاسدار یاسر کیه بادرودی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم راه شهدا و ایثارگران ادامه پیدا کند باید فرهنگ ایثار و شهادت در بخش نهادینه شود گفت شوراهای روستاها می‌توانند کمک بزرگی را در این مسیر ارائه کنند .

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می کند تا ان‌شاءالله با کمک این فرهنگ، انقلابی که شهدا نزد ما به امانت سپرده‌اند حفظ شود و به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) رسانده شود.

     کیه بادرودی با تاکید بر پاسداشت خون شهدا و تکریم ایثارگران افزود: ما باید امانت دار خون شهدا و آرمان های آنان باشیم و هر گونه سستی در انجام وظیفه و قدم نهادن بر خلاف مسیر شهیدان خیانتی بزرگ محسوب می شود.

فرمانده حوزه یک ثارالله در پایان با تقدیر و تشکر از اتحاد ،همدلی و همبستگی شوراها در جهت خدمت حداکثری مردم گفت حوزه و پایگاهای بسیج در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی در سطح بخش همواره آماده خدمت رسانی هستند .

شایان ذکر است دومین یادواره شهدای بخش ارجمند به میزبانی شهر ارجمند (با عنوان یادواره سرداران و شهدای بخش و شهر ارجمند ، شهدای مدافع حرم و دو شهید گمنام که در شهر ارجمند دفن شده اند) در تاریخ 7 شهریور از ساعت 10 تا 14 با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدای تهران و با شرکت مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهالی این بخش برگزار خواهد شد .

  امیرحسین تبار خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه   

ارسال نظرات