فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: تیم‌های برتر استان‌های شرکت کننده در یازدهمین المپیاد ورزشی بسیجیان برادر کشور به میزبانی شهرستان دامغان مشخص شدند.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۸۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان اظهار داشت: المپیاد استعدادیابی ورزش بسیج کشور با عنوان جام اقتدار در بخش برادران از ۳۱ شهریور به مدت سه روز در دامغان با حضور ۳۱ استان کشور برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها در رشته ووشو تیم اصفهان مقام نخست را به دست آورد و تیم‌های مازندران و زنجان، دوم و سوم شدند.

وی افزود: استان کرمان در رقابت‌های کاراته قهرمان شد، اصفهان مقام دوم را کسب کرد و تیم‌های آذربایجان شرقی و زنجان به صورت مشترک، سوم شدند.

تقی پور اظهار داشت: تیم اصفهان برسکوی نخست رقابت‌های تکواندو ایستاد و تیم‌های استان‌های تهران و مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی افزود: در رقابت‌های رشته تیراندازی که در سالن حمزه سیدالشهدا برگزار شد، تیم استان اصفهان اول، مرکزی دوم و تیم فارس سوم شد.

تقی پور تصریح کرد: تیم پسران استان تهران در رقابت‌های جودو اول، تیم خراسان رضوی دوم و تیم خراسان شمالی مقام سوم را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: یازدهمین دوره المپیاد ورزشی بسیجیان برادر کشور در دامغان با حضور یک هزار و ۲۰۰ بسیجی در پنج رشته تیراندازی، جودو، کاراته، تکواندو و ووشو برگزار شد.

تقی پور تصریح کرد: مسابقات المپیاد ورزشی به عنوان یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی جام اقتدار برگزار شد که ۱۵۰ داور کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در سالن‌های ورزشی ۹ دی مجموعه حمزه سیدالشهدا، سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج، سالن امام خامنه‌ای مجموعه ورزشی انقلاب و سالن ورزشی دانشگاه دامغان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها