مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اعلام کرد:
رئیس سازمان بسیج سازندگی بوشهر گفت: ۳۷۷ واحد مسکن مددجویی در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار استان با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۱۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر در نشست با خبرنگاران یکی از ماموریت‌های بسیج سازندگی را خدمات‌رسانی به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار دانست و افزود: با مدیریت این نهاد و همکاری بسیج، خدمت رسانی در رده‌های مختلف از جمله بسیج محلات، گروه‌های جهادی،بسیج دانشجویی، بسیج طلاب، بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسی، بسیج دانش‌آموزی و با توان تخصصی به مناطق محروم و روستایی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اعزام ۱۱۴ گروه جهادی به مناطق محروم و روستایی استان بوشهر افزود: این گروه‌های جهادی در ایام تعطیلات تابستان خدمات گوناگونی از جمله در عرصه آموزشی، علمی، پزشکی، عمرانی، مهندسی، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اردو‌های جهادی را بهترین فرصت و زمینه برای خودباوری جوانان دانست و تصریح کرد: اردو‌های جهادی که نقش مهمی در رفع محرومیت روستا‌ها و نقاط کم برخوردار دارد بهترین موقعیت برای گسترش فرهنگ کار در جوانان و ترویج روحیه امیدواری در جامعه است.

وی شناسایی مشکلات روستا‌ها و نقاط محروم را مورد توجه گروه‌های جهادی دانست و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی با شناسایی مشکلات زیربنایی متناسب با مطالبات مردم در روستا‌ها و مناطق محروم، طرح‌های لازم را تدوین و اجرایی می‌کنند که نقش مهمی در تامین زیرساخت‌های آن مناطق دارد.

سرهنگ عباسی‌فر اجرای طرح‌های کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه را از جمله ماموریت‌های تیم‌های جهادی محله محور دانست و یادآور شد: اکنون این گروه‌های جهادی در نقاط مختلف استان بوشهر در حال فعالیت و خدمات رسانی در روستا‌ها و نقاط محروم هستند.

وی با بیان اینکه ۳۷۷ واحد مسکن مددجویی در روستا‌ها و نقاط محروم استان در حال اجرا است بیان کرد: برای ساخت این واحد‌های مسکونی هر کدام با زیربنای ۵۰ متر مربع ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه اینکه بخشی از این واحد‌های مسکونی امسال تحویل مددجویان شده است خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۹ میلیارد تومان تکمیل و تحویل مدجویان در روستا‌های استان شده و بقیه این واحد‌های مسکونی نیز تا پایان امسال ساخته و به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر واگذار می‌شود.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات