رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز گفت: مرکز اورژانس 24 ساعته در ساختمان شماره 2 دانشکده دندان پزشکی ایجاد می شود و خدمات دندان پزشکی تمام وقت در این مرکز به مراجعان ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۶۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از کرج ، حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی در آئین افتتاح ساختمان شماره دو دانشکده دندانپزشکی استان البرز، گفت: این دانشکده جزو جوانترین دانشکده های کشور با دو هزار و 300 مترمکعب است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه  این ساختمان در پنج طبقه و 45 یونیت ساخته شده است، افزود: روند عملیاتی پروژه خیلی سریع و طی 14 ماه به مرحله بهره برداری رسید.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در سال 92 با 24 دانشجو فعالیت خود را در این بخش آغاز کردیم، بیان کرد: در حال حاضر 300 دانشجو در دانشکده فوق داریم که با خدمات خوب و کیفیت قابل قبول در حال تحصیل هستند. همچنین 40 نفر در قالب هیأت علمی و 60 نفر به عنوان کارمند در دانشکده فوق فعالیت دارند.

کریم با اشاره به اینکه در نظام سلامت فعالیت هایی انجام شد، گفت: از مجموع اعتبار 11 میلیارد تومانی مصرف شده در این پروژه، هفت میلیارد تومان هزینه عملیات ساخت ساختمان و چهار میلیارد تومان صرف هزینه تجهیزات دانشکده شده است.

به گفته وی مرکز اورژانس 24 ساعته در این دانشکده خواهیم داشت و پیشگامان عرصه ارائه خدمات دندان پزشکی تمام وقت و به صورت 24 ساعته خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها