بازیگر سریال تلویزیونی «سرنخ» در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
سلطانی گفت: پرورش نسل امروز طبق فرهنگ دفاع مقدس، باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و الگو قرار گرفتن این اسطوره های دفاع مقدس توسط نسل جوان امروزی می شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۸۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

جهانبخش سلطانی، بازیگر سریال تلویزیونی «سرنخ» در گفت و گو با خبرگزار بسیج با اشاره به اینکه سینمای دفاع مقدس نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولان فرهنگی کشورمان دارد، گفت: در گذشته شاهد تولید آثار سینمایی زیادی در حوزه دفاع مقدس بودیم اما امروزه مسئولان فرهنگی حمایت کمتری از ساخت این گونه فیلم ها می کنند و تعداد چنین آثار هنری، به شدت کاهش داشته است.

وی ادامه داد: راهیان نور یکی از سفرهای پربرکتی است که نسل های امروزی را به نسل دیروز گره می زند و باعث می شود که حال و هوای آن روزها دوباره زنده شود و نسل های امروزی بدانند که بر کشورمان در دهه 60 چه گذشته است و بار دیگر دشمن خود را بشناسند و بدانند دشمن، دشمن است و هرگز روی خوشی برای کشورمان نخواهد داشت.

سلطانی با بیان اینکه چندین سال گذشته در ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر حضور پیدا کرده است، افزود: حضور در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور بعنوان یکی از جشنواره های راهیان نور برایم جالب بود، چون از نزدیک برگزیدگان و هنرمندان جوان را دیدم که هرکدام آثاری ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس تولید کرده اند.

ارسال نظرات