شهردار یزد:

شهروندان با پلیس راهور در اجلاس پیرغلامان حسینی همکاری کنند

شهردار یزد بر لزوم همکاری شهروندان با پلیس راهور در مراسم اختتامیه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در میدان امیرجقماق تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۹۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، جمال‌الدین عزیزی بندرآبادی، شهردار شهر یزد با اشاره به نزدکی ماه محرم و برگزاری هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی یزد، بر لزوم همکاری شهروندان و هیئت‌های مذهبی با پلیس راهور در مراسم اختتامیه اجلاس در میدان امیر چقماق تأکید کرد.
عزیزی از شهروندان خواست تا در زمینه برگزاری مراسم اختتامیه پیرغلامان حسینی به خصوص در زمینه ترافیکی شهری همکاری‌های لازم را با شهرداری و راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
شهردار شهر جهانی یزد با بیان اینکه شهر میراث جهانی یزد به عنوان تنها شهر شیعه ثبت جهانی شده دنیا است افزود: هیئت‌های عزاداری برای عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین در زمینه برقراری موکب‌ها با شهرداری هماهنگی نمایند.
عزیزی گفت: شهرداری یزد و پلیس راهور همچون سنوات گذشته در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌ها به خصوص اختتامیه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی از هیچ تلاشی دریغ نداشته و با افتخار با مشارکت عزاداران و عاشقان حسینی در راستای تامین نظم، امنیت و خدمتگزاری به مردم ولایی شهر دارالعباده همکاری خواهند کرد.
یادآور می‌شود مراسم اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی پنجشنبه شب، ۷ شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان امیرچقماق و با حضور مقامات کشوری، میهمانان داخلی و خارجی، مردم و هیئت‌های مذهبی استان یزد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات