معرفی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی یزد

دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی استان یزد در سه حوزه معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۹۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آئین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان یزد پیش از ظهر امروز به میزبانی استانداری یزد و با تجلیل از برگزیدگان برگزار شد.
در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی مجید جوادیان‌زاده مدیرکل ارشاد به عنوان مدیر برتر و محمدرضا شریفی‌فرد، محمود دهقان هراتی، سید خلف هوتی‌نژاد و سیدمحمدرضا آقایی به عنوان تیم کاری موثر تقدیر شدند.
در گروه عمومی، اجتماعی و قضائی نیره ملائی‌پور مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد به عنوان مدیر برتر و محمدرضا کوچک‌زاده، سیدرضا نورانیان، اعضم حبیبی‌پور و مریم میرزا باقری به عنوان تیم کاری موثر و برتر معرفی شدند.
شرکت‌ها بانک‌ها و بیمه‌ها، آرش نواب از شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به عنوان مدیر برتر در این حوزه و مسعود مختاری، سیدمصطفی رسولی نصرآبادی، جلال دهقانی سانیچ و سعیده مزیدی به عنوان تیم کاری موثر تجلیل شدند.
علی نمازی هم به عنوان مدیر برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و علی‌اکبر حاجی‌زاده، سیدروح‌الله حسینی‌نژاد، حمیدرضا کریمی و الهام هادیان هم به عنوان تیم همکار موثر مورد تجلیل قرار گرفتند.
محمد فاتحی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد هم در این بخش به عنوان دومین مدیر برگزیده و مسلمان، هنرور، دوست حسینی و وکیل صمد به عنوان تیم موثر مورد تجلیل قرار گرفتند.
در شاخص‌های اختصاصی این جشنواره هم محمدحسین توحیدی‌فر مدیر درمان تامین اجتماعی به عنوان مدیر برتر و حسین حاجی صادقی‌زاده، خلیل ارجمندزاده، سیدمحمد صادق مدرس ثانوی و بی‌بی معصومه متولیان هم به عنوان تیم کاری موثر معرفی شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد هم به عنوان دستگاه دوم برگزیده در شاخص‌های اختصاصی و اکرم رحیمی، مرضیه موسوی فرد، تقوی کولیوند و علیرضا افخمی به عنوان تیم اجرایی برتر تجلیل شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار