سید ساجد یعقوبی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل ۱۲۰۰ مدرسه آماده میزبانی از مراسم «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی» است تا از این طریق بتوانیم نیاز‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت را برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۰۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
۱۲۰۰ مدرسه در استان اردبیل میزبان «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی»
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین دشتی در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ مدرسه در سطح استان اردبیل میزبان «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی» خواهند بود، گفت: با توجه به مقارن بودن جشن عاطفه‌ها با ایام محرم و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران باوفایش، در سال‌جاری این مراسم با شعار «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی» برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ۶۲۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل چشم انتظار کمک‌های مردمی برای تأمین نیاز‌های تحصیلی خود هستند، بیان کرد: کمیته امداد با تلاش‌های گسترده بخش مهمی از مشکلات دانش‌آموزان تحت حمایت را رفع می‌کند که لازم است خیران نیز برای دستگیری هر چه بیشتر از آن‌ها وارد عرصه شوند.

دشتی با اشاره به اینکه می‌کوشیم از ظرفیت ماه محرم نیز برای تأمین نیاز‌های اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان اردبیل بهره‌مند شویم، افزود: سوق دادن احسان حسینی خیران و نیکوکاران به سمت رفع مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان مستمند از جمله راهکار‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه مرحله نخست مراسم «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی» با ۲۱۲ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان آغاز شده است، گفت: مرحله دوم نیز از یک مهر ماه ۹۸ در مدارس استان اردبیل شروع و تا اواسط این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ هزار پاکت کمک‌های مردمی در بین دانش‌آموزان خیر توزیع خواهد شد، اعلام کرد: کمیته امداد استان اردبیل به دنبال مشارکت حداکثری نیکوکاران در یاری‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است که با به کارگیری روش‌های نوین و الکترونیکی گام‌های موثرتری را در این زمینه خواهیم برداشت.

دشتی با اعلام اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ برای اعلام چگونگی کمک‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل به صورت ۲۴ ساعته در اختیار خیران قرار دارد، افزود: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست دانش‌اموزان نیازمند استان اردبیل برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در سال گذشته به دانش‌آموزان تحت حمایت کمک کرده بودند، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید است در سال‌جاری نیز همچون سنوات گذشته شاهد حضور پرشور نیکوکاران در یاری‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل باشیم.
ارسال نظرات