معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در جنگ اقتصادی ارزش دستان پینه بسته کارگران در خاکریز‌های اقتصادی کمتر از تنهای زخمی ایثارگران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیست و باید با عمق وجود قدردان تلاش‌های این گروه باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۰۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

دستان پینه بسته کارگران کمتر از تنهای زخمی ایثارگران در دوران دفاع مقدس نیست

به گزارش خبرنگار بسیج از اردبیل، شکر عبدی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل عنوان کرد: کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار گرفته و توجه به مطالبات آنان و کاهش دغدغه‌های موجود باید به اولویت اساسی تبدیل شود.

وی به هجمه‌های متعدد فرهنگی و اقتصادی دشمنان اشاره کرد و افزود: امروزه دولتمردان و تمامی ارکان نظام دست به دست هم دادند تا سرافرازانه در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ادامه داد: در جنگ اقتصادی ارزش دستان پینه بسته کارگران در خاکریزهای اقتصادی کمتر از تن‌های زخمی ایثارگران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیست و باید با عمق وجود قدردان تلاش‌های این گروه باشیم.

عبدی یادآور شد: سپاه به عنوان یک مجموعه نظامی و فرهنگی از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم از جمله جامعه کارگری دریغ نخواهد کرد.

نقش مهم کارگران در استقلال و خودکفایی کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه عنوان کرد: یکی از مهمترین لازمه‌های تحقق اقتصاد پایدار وجود امنیت پایدار در تمامی حوزه‌ها از جمله بخش اقتصادی بوده و کشور ما نیز به همت تولید کنندگان و کارگران در عرصه‌های اقتصادی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رحیمی به نقش مهم کارگران در خودکفایی اشاره کرد و یادآور شد: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها با تمام توان و در کنار هم در راستای خدمت به مردم خواهیم ایستاد و بودن در کنار بسیج انگیزه مضاعفی را برای خدمت رسانی پدید خواهد آورد.

 رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل عنوان کرد:  دستگاه‌های مجریه، مقننه و قضاییه به عنوان سه ضلع یک مثلث و سپاه پاسداران به عنوان هرم در کنار این مجموعه در کنار هم برای اعتلای نظام نقش آفرینی می‌کنند و قدردان چنین حضور باصلابت همراه با ایثار نیروهای انقلابی هستیم.

ارسال نظرات