خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی قم از کشف ۸۳ کیلوگرم حشیش در این استان خبر داد و گفت: ۲ متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۴۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷


به گزارشخبرگزاری بسیج از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی روز دوشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی گیری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، فردی قصد دارد با یک دستگاه خودروی کمپرسی، محموله مواد مخدر را از جنوب کشور با عبور از محور مواصلاتی قم به شهرستان ساوه منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های قضایی، مأموران به محل‌های موردنظر در محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و با کنترل نامحسوس آمدوشد خودرو‌های عبوری، سرانجام خودرو را شناسایی کردند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه با تلاش مأموران کامیون متوقف و با دستگیری متهم و همدستش، خودرو نیز برای بازرسی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

وی گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته ۸۳ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف شد و درنهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

 
کشف ۹۶۹ هزار نخ سیگار قاچاق در قم

فرمانده انتظامی قم همچنین از کشف ۹۶۹ هزار نخ سیگار قاچاق در این استان خبر داد.

آقاخانی اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم یک دستگاه کامیونت حامل محموله سیگار قاچاق شناسایی و توقیف شد.

وی گفت: راننده کامیونت قصد داشت محموله قاچاق را از یکی از استان‌های جنوبی به تهران منتقل کند که مأموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی خودرو مذکور را در محور مواصلاتی قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی توقیف کردند.

وی افزود: با انتقال کامیونت به پلیس امنیت عمومی استان و طی بازرسی از آن، ۹۶۹ هزار نخ سیگار قاچاق در قالب ۹۷ کارتن که به طرز ماهرانه‌ای در پوشش کیسه‌های خاک‌اره جاسازی‌شده بود، کشف شد.

 
کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

فرمانده انتظامی قم در ادامه از کشف ۱۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

آقاخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیرمجاز عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران طی هماهنگی با مقام قضایی استان به محل مذکور مراجعه و یک دستگاه خاور را در حال بارگیری سوخت قاچاق توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته ۱۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و با دستگیری مالک کارگاه، سوخت قاچاق نیز طی تنظیم صورت‌جلسه تحویل شرکت نفت شد.

 
مراقب شگرد‌های جدید کلاه‌برداران در فضای مجازی باشید

رئیس پلیس فتا استان قم نیز ضمن توصیه به شهروندان در خصوص شگرد‌های جدید کلاه‌برداران در فضای مجازی، گفت: طمع، اعتماد و سادگی، سه ضلع مثلثی است که کاربران را در فضای مجازی دچار مشکل و دردسر می‌کند.

سرهنگ علی موالی اظهار داشت: متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال برخی از افراد شیاد و سودجو با طراحی سایت، کانال و گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی درصدد تشویق و ترغیب کاربران به همکاری در امور خیریه و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت در قالب طرح ایتام و محسنین، ثبت‌نام در سایت سبد کالا، هدفمندی یارانه‌ها و سهام عدالت، کمک مالی به موسسه‌های خیریه و افراد بی‌سرپرست، انجمن حمایت از بیماران خاص، ثبت‌نام کارت سوخت، تبلیغ و فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور، نرم‌افزار‌های نذری یاب در فضای مجازی، کلاه‌برداری پیامکی، کلاه‌برداری در سایت‌های درج آگهی کالا و کلاه‌برداری تحت عنوان برندگان مسابقات رادیویی، اقدام به دسترسی به اطلاعات هویتی و حساب‌های بانکی کاربران در فضای مجازی می‌کنند.

وی بیان داشت: شهروندان باید دراین‌باره از منابع معتبر اقدام و قبل از واریز هرگونه وجهی، اطلاعات لازم و جامع را دریافت کرده و فریب تبلیغات دروغین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را نخورند.

 
دستگیری چهار دلال غیرمجاز ارز در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری چهار تن از دلالان غیرمجاز ارز در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: مأموران کلانتری‌های ۱۲ شهید ایمانی و ۱۳ شهید سعیدی با اجرای طرحی ضمن حضور در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، ۴ تن از دلالان غیرمجاز ارز را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به این کلانتری‌ها منتقل شدند.

جعفریان تصریح کرد: درمجموع از افراد مذکور ۱۱ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۷ اسکناس ۲۵ هزار دیناری، ۴ اسکناس ۱۰ هزار دیناری، ۱۲ اسکناس ۵ هزار دیناری، ۲۶ اسکناس هزار دیناری عراقی، یک اسکناس هزار روپیه پاکستان و ۱۰ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان وجه نقد کشف شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها