حضور ۶۰۰ گروه جهادی در سیل لرستان

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: بسیج سازندگی لرستان همانگونه که در بحران سیل اخیر با اعزام ۶۰۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده حضور داشت.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۷۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی بیرانوند در دیدار گروه‌های جهادی با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه چهل سال‌ از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و شاهد جهادهای بزرگ و پیشرفت‌های شگفت آوری بودیم، اظهار کرد:  پیشرفت‌های چهل سال آنگاه به درستی دیده می‌شود که این موفقیت‌ها با مدت مشابه در انقلاب‌های بزرگی مانند انقلاب فرانسه و شوروی  مقایسه شود.

 

وی افزود: مدیریت‌های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم است. 

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: یکی از موضوعات مدنظر ما اعلام توان مدیریت جهادی جهت فعالیت‌های جهادی و خدمات رسانی در سطح استان، ادامه حرکات جهادی در لبیک به نماینده ولی فقیه در لرستان و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

بیرانوند بیان کرد: همانطور که می‌دانید بعد از دیدار حضرت آقا با کارکنان جهادی در یازده مرداد، ایشان پیامی خطاب به گروه‌های جهادی ارسال کردند که این پیام به عنوان نقشه راه حرکت‌های جهادی برای سازمان بسیج سازندگی در گام دوم انقلاب در راس برنامه‌های ما قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به آمادگی بسیج سازندگی استان لرستان، گفت: بسیج سازندگی لرستان همانگونه که در بحران سیل اخیر با اعزام ۶۰۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده حضور داشت، درحال حاضر نیز با ۱۳۶۱ گروه جهادی آمادگی لازم برای توانمندسازی و کمک به مجموعه متولی اقتصاد، اشتغال و محرومیت زدایی را دارد.

 

بیرانوند گفت: نتیجه این فعالیت‌ها کاهش هزینه دولت‌ و ارایه خدمات بیشتر به مردم است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار