خبرهای داغ:
با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور مراسم رونمایی از سه جلد کتاب شرح نهج‌البلاغه اثر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۲۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم رونمایی از سه جلد کتاب شرح نهج‌البلاغه اثر مقام معظم رهبری عصر امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نظری رئیس مؤسسه دائرة‌المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل‌بیت (ع)، طلاب و روحانیون در این مراسم حضور داشتند.

آیت‌الله اعرافی در این مراسم با اشاره به کتاب شرح نهج‌البلاغه مقام معظم رهبری بیان کرد: این کتاب از دو ویژگی روانی و جذابیت به همراه داشتن نکات ناب برخوردار است، شرح نهج‌البلاغه توسط رهبر معظم انقلاب با رویکرد الهام گیری ناظر به حوادث عصر است.

کتاب‌های نبوّت‌ها در نهج‌البلاغه (درس‌های سال ۱۳۵۹)، منشور حکومت علوی (درس‌های سال ۵۲ و ۵۳) و راه روشن مدیران (دیدار‌های با هیئت دولت در ماه مبارک رمضان از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۵) که اثر مقام معظم رهبری است در این مراسم رونمایی شد.
 
مراسم رونمایی از سه جلد کتاب شرح نهج‌البلاغه اثر رهبر معظم انقلاب به همت مؤسسه فرهنگی و پژوهشی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد و جلد چهارم این اثر ارزشمند نیز که به بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در رابطه با نهج البلاغه در سایر سخنرانی‌ها اختصاص دارد، برای انتشار در دستور کار قرار گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها