خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر شیراز گفت: هویت شیعیان در غدیر، عاشورا و مهدویت می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۴۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شهر شیراز در مجمع هم اندیشی عاشورائیان شمال غرب شیراز گفت: هویت شیعیان در جهان عید غدیر،عاشورای حسینی و مهدویت انتظار می باشد.

وی در این مراسم که توسط ناحیه بسیج محمد رسول الله (ص) شیراز برگزارشد ضمن تبریک روز مباهله و مناسبت ها آخر ذی الحجه بیان نمود:امسال عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)با عظمتر و با شکوه تر از هر سال به یاری خداوند متعال در سراسر کشور برپا خواهد شد.

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز با توجه به این که هویت شیعه در سه جا خلاصه می شود افزود:شناسه شیعیان سه برگ زرین دارد که که اول غدیر می باشد که موضوع ولایت و امامت می باشد و دوم عاشوراست که تدام عاشورا سال به سال پررنگ تر و پر شورتر برگزار می شود و سوم انتظار که آینده روشن و امیدوار کننده برای ظهور حضرت بقیه الله(عج) می باشد.

وی تصریح نمود:مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان با شعور و شور حسینی همراه با جذب جذب جوانان در مراسمات توسط مسئولان و برپا کنندگان عزاداری باشد که بهترین فرصت جهت جذب و دعوت عزیزان می باشد.

حجت الاسلام مرادی خاطر نشان کرد: مهمترین مسئله در عزدارای های محرم و صفر پیام امام حسین(ع) می باشد و همگان باید بدانند اقتدار بین المللی که امروز داریم از برکت عاشورای حسینی می باشد.

وی ابراز کرد: امسال بخاطر پیروزی های که در منطقه داشته ایم عزدارای های بسیار مهم می باشد و سخنرانان در راستای گام دوم انقلاب برای شرکت کنندگان و خصوصا جوانان اهداف انقلاب و پیام عاشورا تبیین نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها