خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فرهنگ دفاع مقدس فراموش ناشدنی است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: جنگ ما در دوران دفاع مقدس جنگ حق علیه باطل بود و ما امروز دلتنگ فرهنگ دفاع مقدس هستیم چراکه این فرهنگ اصیل و مردمی فراموش شدنی نیست.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۱۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی اوصانلو در یادواره شهدای محله خیابان و شهدای مدافع حرم تبریز افزود: امنیت امروز ایران به راحتی و خود به خود به دست نیامده است و آن را بی شک مدیون خون شهدا هستیم که برگزاری یادبودها می تواند مقداری از جان فشانی ها و رشادت های شهدا را جبران کند.

وی یادآوری کرد: امروز به برکت خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در جهان از لحاظ امنیت حرف اول را می زند.

سردار اوصانلو به ۴۰ سال مبارزه بی امان مردم ایران در عرصه های مختلف مقابل دشمنان اشاره و اضافه کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همه دشمنان کمر به نابودی نظام بستند تا به هر شکل ممکن به این انقلاب آسیب برسانند، اما نمی دانند که ما تا آخرین لحظه پشت انقلاب خود هستیم و از آن دفاع خواهیم کرد.

وی گفت: در طول این سال های پر فراز و نشیب دست هایی از غیب این انقلاب را هدایت و پشتیبانی می کنند که همان خون شهدا هستند.

سردار اوصانلو با بیان اینکه شهدا بر اعمال ما ناظر هستند و وقتی می بینند ما در کارها قصور می کنیم خودشان وارد عمل می شوند، اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی ما حافظ جان و مال مردم بودیم و جنگ ما وصل شده بود به فرهنگ عاشورایی و به همین دلیل هم دفاع مقدس نامیده می شود و یاد شهدای آن دوران همواره گرامی بوده و بزرگ نگه داشته خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ روحیه جهادی بین مردم و مسئولان، افزود: روحیه جهادی یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب بوده است و اگر می خواهیم این انقلاب پا برجا بماند باید همچون دفاع مقدس روحیه جهادی داشته باشیم و محافظه کاری را کنار بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها